Weergave Instellingen veranderd

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Sinds vandaag merk ik dat webpagina's "anders" worden weergegeven. Net of iets is veranderd aan de weergave-instelling ofzo.

Voorbeeldje... bij 't Google-plaatje zijn opeens de koppen van de sites die weergegeven worden dikgedrukt; het gene wat vervolgens match is dan nog dik-gedrukter. Waardoor je het verschil tussen die twee moeilijk ziet. Dat was 'eerst' nog niet.

Bij de IMDB site (2e plaatje) is links het lettertype best mager; en in het midden juist veel dikgedrukter dan vroeger (zie de pijlen).

Het klinkt allemaal mierenneukerig, maar ik vind het gewoon niet prettig. Ik heb al gedrukt op 'standaardinstellingen herstellen' van de IE, maar mocht niet baten. Ideeën?

Afbeeldingslocatie: http://www.brunssum.net/~bartcamp/Misc/34343343.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.brunssum.net/~bartcamp/Misc/5656565.JPG

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dit lijkt me weer eens een mooi voorbeeld van de bug waarbij Internet Explorer achter je rug de instelling van het View (Beeld) -> Text Size menu aanpast. Zorg ervoor dat dit op Medium staat!

Nog beter is natuurlijk die prutsbrowser buitengooien en een echte browser als Mozilla/Firebird of Opera gebruiken :)

• Silent Thunder
Thnx, gelukt. :)

Weergave is weer normaal. *D

[ Voor 30% gewijzigd door Silent Thunder op 30-11-2003 15:24 ]

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Oja, en om het te voorkomen. Met Ctrl + Muiswiel wordt de textsize veranderd, misschien dat je die combinatie per ongelijk gebruikt hebt? heb ik ook wel eens!

mijn T.net systeemspecspagina

• Silent Thunder
Zou ook best kunnen ja. Ik zal er eens op letten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

SatCP schreef op 30 november 2003 @ 15:21:
Nog beter is natuurlijk die prutsbrowser buitengooien en een echte browser als Mozilla/Firebird of Opera gebruiken :)
Nope, ook in Firebird wordt dit aangepast met ctrl-muiswiel dus dat is dan in dit geval ook een prutsbrowser ;)
Disclaimer: Firebird is lieeef, ik gebruik het met veel plezier.

Maar dit stond dus gewoon in de Software Algemeen FAQ :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.