Iemand bij mij uit de klas heeft deze computer 4 maand geleden gekocht bij de Dixons (jaja). Hij is er nu achter gekomen dat er maar een 600 MHZ P3 EB inzit en niet de beloofde 800 MHZ, hebben nog meer tweakers hier probs mee gehad en kan hij gewoon een 800 MHZ processor gaan opeisen bij de Dixons , of is dat zon kutwinkel die daar moeilijk over gaan zitten zeiken ?
ik zou het zeker proberen, maar ik geef je weinig kans, als je in de eerste week of weken was langs geweest had je meer kans gehad, maar pas na 4 maanden achterkomen dat de computer een 600 ipv een 800....
is de computer opengeweest voordat hij gekocht is, kan je zien aan een verbroken zegen (normaal gezien zit er een zegel op een merkcomputer)
Ik zou het wel proberen om iets te regelen met dixons, maar ik denk dat je niet veel kans maakt, maar toch succes
is de computer opengeweest voordat hij gekocht is, kan je zien aan een verbroken zegen (normaal gezien zit er een zegel op een merkcomputer)
Ik zou het wel proberen om iets te regelen met dixons, maar ik denk dat je niet veel kans maakt, maar toch succes
Heb er thuis ook een staan, zit echter gewoon een 800mhz in, wil trouwens niet zeggen dat het een goeie computer is
Waarschijlijk heeft hij zelf niet goed opgelet en de 7600RW gekocht ipv 7800RW
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room