Sign of my Time
ja..dat probleem is vrij bekend bij oudere ide branders. Ik geloof dat je er niets aan kan doen en dat je ook geen garantie erop krijgt. Je hebt gewoon pech
is het trouwens alleen tussen de nummers in of ik tijdens de nummers?
Misschien moet je het eens met disc-at-once doen als je dat nu niet doet (dit is misschien de oplossing)
is het trouwens alleen tussen de nummers in of ik tijdens de nummers?
Misschien moet je het eens met disc-at-once doen als je dat nu niet doet (dit is misschien de oplossing)
Dat ligt niet aan de branders maar aan het inlezen van audio CD's !
Wat voor drive gebruik je voor het inlezen. Je moet er zeker van zijn dat ie dat goed doet. Je kunt software gebruiken dat het ingelezen werk controleert. Mocht je dat nodig hebben, kijk dan eens naar Exact Audio Copy
Wat voor drive gebruik je voor het inlezen. Je moet er zeker van zijn dat ie dat goed doet. Je kunt software gebruiken dat het ingelezen werk controleert. Mocht je dat nodig hebben, kijk dan eens naar Exact Audio Copy
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Het is inderdaad een oudere brander...
Ik lees de audio tracks in met een A-Open 40X
Ik heb in Cequadrat al de inleessnelheid op 2X gezet omdat ik vermoedde dat het weleens daaraan zou kunnen liggen.
Dit hielp echter niet, helaas kinderpindakaas.
Ik zal eens kijken naar Exact audio copy.
Alvast bedankt.
Ik lees de audio tracks in met een A-Open 40X
Ik heb in Cequadrat al de inleessnelheid op 2X gezet omdat ik vermoedde dat het weleens daaraan zou kunnen liggen.
Dit hielp echter niet, helaas kinderpindakaas.
Ik zal eens kijken naar Exact audio copy.
Alvast bedankt.
Sign of my Time
Verwijderd
Wat je ook kan doe is met een CD-ripper zoals Audiograbber eerst de CD rippen en die op je harde schijf zetten en dan pas branden (vanaf je HD dus).
Werkt vaak erg goed...wel het origineel goed schoonmaken!
Werkt vaak erg goed...wel het origineel goed schoonmaken!
als het lawaai gewoon tijdens de nummers is, moet je indeed maar s audigrabber of windac ofzo gebruiken.
als je track-at-once gebruikt voor het writen en er zit een tik tussen de nummers dan komt het toch echt van je writer (moet 2 seconden opvullen, en dan kan die dat niet goed...in ieder geval niet zo dat het stil is die 2 minuten)
als je track-at-once gebruikt voor het writen en er zit een tik tussen de nummers dan komt het toch echt van je writer (moet 2 seconden opvullen, en dan kan die dat niet goed...in ieder geval niet zo dat het stil is die 2 minuten)
Feurio is ook een mooi programma die je CDA-tracks eerst op je HD zet een daarna brand. Ik heb em zelf ook een nog geen enkele fout gehad!
Te downloaden op www.feurio.de
Te downloaden op www.feurio.de
daar was ook al eens een thread over en wel hier:
http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/001996.html
http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/001996.html
Verwijderd
Eerst de CD's grabben helpt, ik had er eerst ook last van. Je kunt ook de schrijfsnelheid naar 1 speed verlagen, wil misschien wel helpen
Verwijderd
Ik heb zelf de laatste tijd ook last van een soort tik tussen de nummers in (die 2 seconde pauze). Gebruik een 3610 van 13 maanden oud en een Asus 40x.
Ik heb laatst bij een merk 80 min CD's allemaal kraken tijdens de nummers gehad.
Kan dit aan de CD's (merk) liggen, of is het de writer die gek doet?
Writer: 3610
Kan dit aan de CD's (merk) liggen, of is het de writer die gek doet?
Writer: 3610
Als je een audiograbber zoals audiograbber gebruikt, moet je de sector-sync aanzetten om de tikken eruit te krijgen. Daarna de .wav bestanden naar CD-schrijven en voila. Werkt vrijwel gegarandeerd
Pagina: 1