Toon posts:

proc word heet bij C&C Generals!!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi beste tweakers ik heb een probleem mij proc wordt heet maar mij asusprobe geeft iets anders aan dat die mooie temp blijft zo'n 40C enwarmer wordt die nie.
het is trouwens een p4p800 2,6ghz proc 1024mb geheugen en nvidia 5600fx videokaart.
en komt alleen bij dit spel voor C&C generals voor wie heeft het zelfde probleem

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

:)

Hij wordt heet maar je monitoring progje geeft iets anders aan? Hoe weet je dan dat ie zo heet wordt? Bovendien is het vrij logisch dat een processor bij flinke belasting (lees: bijv. een zwaar spel) wat warmer wordt :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Wat is nou mee? 40C met een gestressede proc. Dat is niet slecht ofzo.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Dus als je aan het spelen bent geeft Asusprobe een waarschuwing dat je CPU te warm wordt? Ik heb wel vaker gehoord dat Asusprobe zeer afwijkende readings geeft, dus ik zou me er niet al te druk over maken. Stress je pc eens met de Burn-in test van Sisoft Sandra. Daarmee kun je de processor voor een bepaalde tijd voor 99% belasten terwijl het programma de temps netjes in een grafiekje bijhoudt. Succes!

Koekie?

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Trouwens je kunt beter ff tjekken in je bios voor temp ipv asus probe. Het programma staat er nogal onbekend voor het uitlezen van valse waardes.

Daarnaast is 40C graden echt niet te warm hoor!!

[edit]
te laat O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Kickasz op 30-11-2003 13:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee asusprobe geeft nix aan c&c crasht gewoon en ik heb asusprobe op record staan en hij zegt dat ik die tijd dat ik c&c aan het spelen ben maar 40C graden is geworden!
maar c&c zegt dat ik een virus heb of een overhitte hardware want du niet kan
ligt dit dus toch aan een virus of zo!

Verwijderd

Die error ''serious error'' is gewoon een standaard error als generals er weer eens uit knalt, dat heeft niets met een virus te maken. Hij geeft die error bij mij nog wel eens als ik me videokaart te ver overclock

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Ze gdat dan meteen. Je legt het probleem nou niet echt superduidelijk uit. Zodra je pc crasht moet je maar eens in je bios kijken, de temps die daar staan zijn veel nauwkeuriger, dus als daar ook geen belachelijk hoge temp staat kun je dat in ieder geval uitsluiten.
Heb je het spel al opnieuw geïnstalleerd?

Koekie?

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
nee asusprobe geeft nix aan c&c crasht gewoon en ik heb asusprobe op record staan en hij zegt dat ik die tijd dat ik c&c aan het spelen ben maar 40C graden is geworden!
maar c&c zegt dat ik een virus heb of een overhitte hardware want du niet kan
ligt dit dus toch aan een virus of zo!
Geen geflame hoor, maar heb je de FAQ gelezen? We zouden je allemaal wel willen helpen maar gebruik alsjeblieft de Nederlandse taal, het is hier immers geen MSN-ruimte. Btw, wat zijn de preciese foutmeldingen? Welk OS heb je?

Verwijderd

Topicstarter
maar kan dit niet liggen aan mijn proc ?? want ik heb zo'n idee dat ik mij proc een keer te ver heb overgeklokt waar ik nu spijt van krijg!
ik heb hem een keer overgeklokt via het bios heb hem 5% tot 10% overgeklokt was maar een dag goed gegaan want hij werd ontaard heeet!!!
kan dit de oorzaak zijn! of is een ander monitor prog die veel beter is als asusprobe

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb er windows xp opstaan en alle updates een goede virusscanner van norton en adaware!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit topic gaat nergens naar toe .. Kijk eens in de FAQ van dit subforum wat betreft temperatuurkwesties. Daar staat toevallig ook het e.e.a. over temperatuurmonitoring :)

Verder raad ik je aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens aandachtig te lezen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.