Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Een MMC-apparaat (zoals de N-gage) kan nooit SD slikken.
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
Verwijderd
Een N-gage kan duidelijk wel SD aan!zugzug schreef op 30 november 2003 @ 13:53:
SD is de "uitgebreide" versie van MMC, en is inderdaad dikker. De hoeveelheid geheugen gaat ook hoger, MMC is tot 128 mb terwijl SD (dacht ik) tot nu toe tot 1 gig te krijgen is. Als een apparaat SD aankan, kan hij ook vaak MMC aan, gezien de slot dan "backwards-compatible" is gemaakt.
Een MMC-apparaat (zoals de N-gage) kan nooit SD slikken.
Verwijderd
Het enige juiste dat ik heb gehoord was dat sd kaarten fysiek niet in de N Gage passen.
De N Gage is echt het enige recente apparaat dat ik ken waar wél mmc in past maar geen sd.
Op de andere Nokia's na natuurlijk, zoals de 3300
[ Voor 7% gewijzigd door Canaria op 30-11-2003 14:21 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Nee, die kan niet verschillen, die verschilt per definitie. Maar het scheelt niet veel, nog geen milimeter.looin schreef op 30 november 2003 @ 14:11:
Dus, als ik het goed begrijp kan de dikte tussen mmc en SD verschillen, en past er dus wel een mmc kaart in maar geen SD kaart.
En per definitie zit er op een sd kaart een schuifje om de schrijfbeveiliging uit of aan te zetten.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Volgens de review in de c't dus niet.Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 13:54:
Een N-gage kan duidelijk wel SD aan!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
Bron?Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 15:53:
MMC gaat nu al tot 3 gig...
Je bedoelt Compact Flash.Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 15:53:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
Hoe dom een mens toch niet kan zijn...Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 15:53:
Bedankt
Dit topic is gesloten.
![]()