medion md9570 digitizer werkt slecht

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:22

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik heb op de hcc een medion md9570 digitizer tablet gekocht (maatje A4).
Nu uitpakken van de doos bleken er geen drivers bij te zitten... :(

na wat zoeken heb ik ze op het inet gevonden en geïnstalleerd.
Na wat kloten met de instellen is het me eindelijk gelukt op de pen aan de gang te krijgen, maar als ik de pc opnieuw opstart werkt de pen niet meer (de muis wel).
De pen werkt overigens wel goed, want snelknoppen op het tableau kan ik wel kiezen.

Ben een beetje ten einde raadt, aangezien ik er ook 1 voor mijn zus heb mee gebracht, en die doet het ook niet...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Bellen met de helpdesk zou ik zeggen. ;)

• deepbass909

deepbass909

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 00:59:
Bellen met de helpdesk zou ik zeggen. ;)
is gedaan (afgelopen zondag), tot op heden nog geen reactie....

Het vage is dat ik 2 van die borden heb (1 voor mij en 1 voor mijn zus), en ze beiden hetzelfde doen (of eigenlijk niet doen)...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Waar heb je die drivers vandaag gehaald? Meestal werken alleen de door medion geleverde drivers.
Wat heeft de helpdesk aangeraden en/of wat hebben ze al geprobeerd?

• deepbass909

deepbass909

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 13:28:
Waar heb je die drivers vandaag gehaald? Meestal werken alleen de door medion geleverde drivers.
Wat heeft de helpdesk aangeraden en/of wat hebben ze al geprobeerd?
zoals ik al zei, de helpdesk heeft nog niet gereageerd op mijn email.

Ik heb de officiele medion drivers getest (nieuwste die ik kon vinden, moest wel, want de cd met drivers ontbreekt bij beide plateaus...), en van een aantal andere merken die hetzelfde plateau ook leveren. Allemaal met hetzelfde effect, muis werkt, pen slecht.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 13:28

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb dit zelfde probleem, alleen werkt de muis bij mij ook niet al te best, de muis kan ik alleen bewegen als ik een van de knoppen ingedrukt houd.
ook kan ik het werkveld niet defineren in het configuratie scherm, dit kon ik de eerste keer wel, na een reboot waren de instellingen weg en heb ik ze niet meer terug kunnen krijgen =-S

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• deepbass909

deepbass909

Topicstarter
Ik heb gemerkt dat het plateau het niet fijn vind om een USB controller te delen met iets anders. Maar super werken doet het nog steeds niet.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 13:28

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

ik heb hem inderdaad nu in mijn USB hub zitten omdat het snoer te kort is om het tot mijn systeemkast te halen, dus als ik de kabel zou verlengen zou hij het beter moeten doen denk je?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• deepbass909

deepbass909

Topicstarter
ik denk het wel. Ik heb gemerkt dat het apparaat nou niet echt grandious netjes is, wat betreft USB ondersteuning, helaas.

Pagina: 1