Ik heb windows xp SP2 van het internet geplukt
en succesvol geinstalleerd na veel moeite, maar ik zie nergends een verschil (behalve dat opstarten langer duurt
), er zou toch een nieuwe IE in zitten etc. of niet? Heeft iemand mischien iets nieuws ontdekt?
Dat krijg je als je beta's instalereerd.
waarom download je niet gewoon de update's via Windows Update
waarom download je niet gewoon de update's via Windows Update
Waar heb je hem vandaan geplukt? Als het niet van een MS site is kan je er bijna wel vanuit gaan dat je gefaked bent. Als die van de MS site is: Óf je hebt een beta, of je hebt wél SP2, die nu alleen nog voor bedrijven beschikbaar is. Ik denk persoonlijk dat geen van beide het geval is.Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 13:14:
Ik heb windows xp SP2 van het internet geplukten succesvol geinstalleerd na veel moeite, maar ik zie nergends een verschil (behalve dat opstarten langer duurt
), er zou toch een nieuwe IE in zitten etc. of niet? Heeft iemand mischien iets nieuws ontdekt?
Hoezo? Dacht dat SP2 nog niet uit was
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
nou ik denk het wel.....ik kreeg echt gewoon een serieuze setup kreeg ook een "cryptographic system" error die je ook kan krijgen bij SP1 maar dat heb ik opgelost, en er staat nu ook zo in de hoek for testing purposes only (sp2) etc.Milenco schreef op 30 november 2003 @ 13:19:
[...]
Waar heb je hem vandaan geplukt? Als het niet van een MS site is kan je er bijna wel vanuit gaan dat je gefaked bent. Als die van de MS site is: Óf je hebt een beta, of je hebt wél SP2, die nu alleen nog voor bedrijven beschikbaar is. Ik denk persoonlijk dat geen van beide het geval is.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 12:53
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
For testing purposes only. Jij bent natuurlijk een beta tester en dan kan je contact opnemen met microsoft waarom de nieuwe IE er nog niet inzit. Al lijkt me dat je dat wel vertelt was toen je de download mail krijg van microsoft beta center.
Of heb je het minder legaal verkregen?
tis idd iets minder legaal verkregen jahWe Are Borg schreef op 30 november 2003 @ 13:23:
For testing purposes only. Jij bent natuurlijk een beta tester en dan kan je contact opnemen met microsoft waarom de nieuwe IE er nog niet inzit. Al lijkt me dat je dat wel vertelt was toen je de download mail krijg van microsoft beta center.
miffy,
Welkom op GoT
Zoals je misschien weet is SP2 nog niet officieel uit voor iedere Windows gebruiker, en is het dus in beta test, pre-release, een release candidate of een of ander ander vaag woord wat betekent: "Je mag het alleen gebruiken als je het van ons hebt gehad".
Omdat jij hier een vraag over stelt, ga ik er maar van uit dat je het niet van Microsoft zelf hebt en dus kan hier niet zo veel uit komen.
Lees ook eventjes de Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright hierover door, en ook Beta's updates en nieuwe OS'en
Verder wens ik je veel plezier op GoT
Welkom op GoT
Zoals je misschien weet is SP2 nog niet officieel uit voor iedere Windows gebruiker, en is het dus in beta test, pre-release, een release candidate of een of ander ander vaag woord wat betekent: "Je mag het alleen gebruiken als je het van ons hebt gehad".
Omdat jij hier een vraag over stelt, ga ik er maar van uit dat je het niet van Microsoft zelf hebt en dus kan hier niet zo veel uit komen.
Lees ook eventjes de Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright hierover door, en ook Beta's updates en nieuwe OS'en
Verder wens ik je veel plezier op GoT
[ Voor 7% gewijzigd door elevator op 30-11-2003 13:29 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()