Is het mogelijk dat ik .wav bestanden op een dvd fik en dan in mijn radio afspeel?? Dan kan er namelijk veel meer op 1 cd.
dvd in een cd speler??
Nee, dat is niet mogelijk.Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 13:09:
Is het mogelijk dat ik .wav bestanden op een dvd fik en dan in mijn radio afspeel?? Dan kan er namelijk veel meer op 1 cd.
DVD's kun je alleen afspelen met DVD-spelers, niet met een radio
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Zijn er dan ook al DVD-spelers die met .wav om kunnen gaan?XanderH schreef op 30 november 2003 @ 13:13:
[...]
Nee, dat is niet mogelijk.
Met een radio DVD's afspelen lijkt me sowieso wat lastigXanderH schreef op 30 november 2003 @ 13:13:
[...]
Nee, dat is niet mogelijk.
Dus jij dacht dat DVD geluid primair gebruik maakt van MP3 codering? http://www.disctronics.co...dvdaudio/dvdaud_intro.htmBillie schreef op 30 november 2003 @ 13:14:
[...]
Zijn er dan ook al DVD-spelers die met .wav om kunnen gaan?(Dacht alleen MP3
)
[ Voor 29% gewijzigd door Spider.007 op 30-11-2003 13:18 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik bedoel dat een DVD-speler toch alleen maar .mp3 kan afspelen?Spider.007 schreef op 30 november 2003 @ 13:17:
[...]
Met een radio DVD's afspelen lijkt me sowieso wat lastig
[...]
Dus jij dacht dat DVD geluid primair gebruik maakt van MP3 codering? http://www.disctronics.co...dvdaudio/dvdaud_intro.htm
Niet dat .wav niet op een DVD schijf past.
Verwijderd
Sorry hoor, maar voor zover ik weet kan is het geluid op een DVD noch in WAVE (PCM) als in MP3 gecodeert...
Laat ik het simpel houden:
Nee
Probeer de volgende keer als je een topic opent, iets meer werk van je startpost te maken. Een post van 1 regel komt nogal, he, "ik vraag het FF hierzo" over en dat is niet de bedoeling..
Nee
Probeer de volgende keer als je een topic opent, iets meer werk van je startpost te maken. Een post van 1 regel komt nogal, he, "ik vraag het FF hierzo" over en dat is niet de bedoeling..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()