Toon posts:

Mediacentrum menu verschijnt in mijn beeld!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD 2600+ geinstalleerd met een Logitech Cordless Desktop Optical. Als ik mijn muis even niet aanraak dan verschijnt er een menu in beeld genaamd "Mediacentrum". Dit gebeurt ook als ik in het startmenu bezig ben of op de "m" toets druk.

Kan iemand mij helpen? Wie weet hoe ik dit programma kan uitschakellen?

Verwijderd

Dit heb ik nu ook, nooit eerder gehad. Alleen gebeurd het nu bij mij ongecontroleerd. Zodra ik opstart met de logitech wireless connector en de muis of het toetsenbord aanraak, mute ie mijn geluid om de drie seconden (aan/uit wel te verstaan) en krijg ik dat mediacentrum constant in beeld waardoor je niet meer normaal kan typen. (gelukkig heb ik een laptop dus kan zonder ook typen :) )

Omdat er niemand op de vorige gereageerd heeft vraag ik nogmaals om hulp.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 23:01
mediacentre deinstalleren? Of kijk eens bij de properties van je media desktop, misschien kun je het daar uitschakelen.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
En als je dat mediumcentrum nou een uninstalleert?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Daarmee zeg je, uninstall de logitech software....tenminste kan het mediacentrum niet als een apart onderdeel vinden.

Ok, da's zou dan de brute oplossing zijn, niemand eventuele andere oplossingen?

Verwijderd

Het is weg :S ik ben er blij mee maar het is wel een enorme niet ondersteunde bug van Logitech. Ik kan niet vertellen welke stappen je moet nemen als je dit probleem hebt, het is onverklaarbaar waarom ik er nu geen last van heb.

Indien het nog eens gebeurt zal ik Logitech aan haar hoofd gaan zeuren :)

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Jammer dat je het niet kan uitleggen, zou een mooie geweest zijn voor 't archief :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Pagina: 1