Spindle 100 CD's op HCC en niet werken...

Pagina: 1
Acties:

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Op de HCC heb ik bij Double Diamond Digital een spindle met 100 CD's gekocht. Achteraf bleek het om 90min CD's te gaan terwijl er op de stand 80min op de flyer stond. Nu kwam ik alleen vanmorgen er pas achter na drie mislukte CD's. Zowel Alcohol 120% als Nero 6 en CloneCD pakken de CD's voor geen meter. Bij Alcohol zegt ie dat de CD niet genoeg vrije ruimte heeft (terwijl ik maar een image van 660mb wilde branden, moet kunnen op 90min lijkt mij). Bij Nero gaat hij zonder probleem branden en zegt na ongeveer op de helft te zijn "Burning process failed". En bij CloneCD gaat het helemaal niet lekker, die vraagt of ik wil overburnen en ineens uit het niets sluit mijn PC (weleens waar normalerwijs) helemaal af.

Het gaat dus om dit bedrijf: http://www.doublediamonddigital.com.

Mensen, zijn jullie bekend met deze CD-R's en zo ja, wat is jullie ervaring. Daarnaast, wat moet ik nu doen? Een maat van mij heeft blijkbaar wel gewoon 80min CD's bij dezelfde stand gekregen en ik de 90min variant die niet werkt. Er zijn inmiddels drie CD's van mislukt en meer ga ik er geen eens proberen. Moet ik ze gaan omruilen op de HCC of zo?

Profile

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Wat een ontzettend trage site is dat zeg (gehost bij een Turkse provider). Heb je geen telefoonnummer van de winkel of een adres?

Kijk hier eens

[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 30-11-2003 12:26 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Damn zeg, ik heb dus zo'n cakebox gekocht. Op hun site staat de cakebox ook alleen als product van 80min CD's en niet van 90min. De 90min hebben ze alleen per 10 in jewelcases. Echt belachelijk dit. Ik snap er geen hout van. Ik heb net even een Nashua CD-R (80min) getest en die deed het gewoon perfect met fikken in Nero. Dus ik denk niet dat het aan mijn Windows installatie ligt of aan mijn brander.

Profile

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ik heb ooit 1 cd gratis gekregen, en die werkte goed. Ik had eigenlijk het idee dat het kwaliteitscd's waren, maar dat kwam alleen doordat het hoesje er mooi uitzag ;)

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-02 09:46

evaarties

Powerball @ 12.582

Welke brander heb je? Niet elke brander kan overweg met 90 min cd's.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:33
Ik heb die cd's ook gekocht, had ze vorig jaar ook al... Volgens de test van één van die computertijdschriften die op de beurs stonden waren deze cd's de beste die je op de beurs kon krijgen...
Ik ga nu ff een test doen..

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:33
Net even getest, maar ze werken goed. Heb je het al eens geprobeerd met een cd uit de spindel van die vriend??

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
GFM schreef op 30 november 2003 @ 13:04:
Net even getest, maar ze werken goed. Heb je het al eens geprobeerd met een cd uit de spindel van die vriend??
Die maat van mij heeft dus alleen een spindel van 80min gekregen zoals ze op de flyers hadden staan en ik ipv 80min 90min. Dus dat klopt al niet. Daarnaast heeft hij ze getest en bij hem werken ze perfect blijkbaar.

Mijn brander is een Lite-On 52x32x52 en die brandt voor de rest alle andere CD's zonder enig probleem, ook 90min CD's.

[edit]
We hebben de CD's bij mijn vriend getest en daar krijg je hetzelfde probleem. In Windows XP wordt ook weergegeven dat de CD maar 89,8 MB vrije ruimte heeft terwijl de CD's van zijn spindle wel gewoon 702 mb weergeeft. Ik begin een beetje te denken dat mijn spindle puur Audio CD-R's zijn.

Het bedrijf zit in Vianen, dus ik ga hen maandag bellen en het allemaal uitleggen. Hopende dat ik er langs mag om een nieuwe spindle te halen en deze weg te mieteren of in te leveren.

[ Voor 59% gewijzigd door Godjira op 30-11-2003 14:35 ]

Profile

• Donuts
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-01 21:18
Dat wijf van Double Diamonds had ook double diamonds...

:P :9 :P

Women who seek to be equal with men lack sense of reality

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:47
Echt een shitmerk dat DDD. Bij mij zijn er 20 van de 100 mislukt of onleesbaar.
Nee die zooi hoef ik niet meer :(

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
DeadMetal schreef op 30 november 2003 @ 17:49:
Dat is een ding dat zeker is. Ik koop ze ook nooit meer. Wat een bagger CD's zeg. De DVD's doen het inmiddels wel goed, alleen ze zijn maar op 2.4x te branden :(, heb je voor niks een 8x DVD brander, maar goed.

Profile

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
Nooit Kopen, echt een shit zooi die CD's van hun.

Voorheen eens 100 gekocht, waarvan ik zeker de helft heb weg kunnen donderen.
Ik had dus al leergeld betaald :)

Grootste probleem was dat het 80 min. CD's waren, echter bij 76 min. liep de helft dus al vast.

Waardeloze bende dat Diamond :(

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Ibby2 schreef op 30 november 2003 @ 18:37:
Nooit Kopen, echt een shit zooi die CD's van hun.

Voorheen eens 100 gekocht, waarvan ik zeker de helft heb weg kunnen donderen.
Ik had dus al leergeld betaald :)

Grootste probleem was dat het 80 min. CD's waren, echter bij 76 min. liep de helft dus al vast.

Waardeloze bende dat Diamond :(
De schijfjes die ik nu gebrand heb waren dus in totaal maar 89.8 MB groot volgens Windows en de brandsoftware. De CD's van 80min die ik normaal altijd gebruik (Nashua) die geven wel gewoon 702 MB weer, zoals het hoort.

Profile

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:38
90 min = niet 90 mb?
89.8 ligt dichtbij de 90...
Kut bedrijf, gelukkig koop ik altijd van de bekenden en betrouwbare merken. :)

Verwijderd

OMG 8)7

90 mb cd's, geloof je het zelf :P?

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-01 07:49
vorig jaar ook een spindle gekocht en mijn ervaring is dat het ondergemiddelde cd-r's zijn.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 23:15:
OMG 8)7

90 mb cd's, geloof je het zelf :P?
Je hebt ook van die kleinere cd'tjes die in de kleinere inkeping van je cd speler/brander passen. Die zaten dacht ik rond de 90 mb. Waarom gewone afmeting cd's dan 90 mb zouden zijn... geen idee.

De test is natuurlijk simpel, neem een van die cd's en brand er een megabyte of 50 op. Gaat dat wel goed? Dan kijken of het eventueel stiekem 90 mb cds zijn. Niet goed? Weg theorie :P

edit: ok, dan niet. Het was zo'n leuke theorie :'( ;)

[ Voor 8% gewijzigd door sdomburg op 01-12-2003 00:54 ]

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04-2025
DDD is een sjitmerk, volgens hebben ze gewoon dat blad omgekocht met die test. Ik had op de HCC gewoon van die Sony spindels gekocht met elk 50 cdr's. Voor 16 euro geloof ik. Waarom? Had er al goede ervaringen mee 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:46
zou het niet handig zijn om zulke dingen te voorkomen (bv voor de volgende HCC dagen)
dat men dit ergens pinned zodat mensen de volgende keer niet weer bij hun hele spindels gaan kopen?
Want ik lees nu dat tich andere mensen deze zelfde fout de vorige keer gemaakt hebben.

of is dat dan laster?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:27
Bigbot schreef op 01 december 2003 @ 00:09:
zou het niet handig zijn om zulke dingen te voorkomen (bv voor de volgende HCC dagen) dat men dit ergens pinned zodat mensen de volgende keer niet weer bij hun hele spindels gaan kopen?
Want ik lees nu dat tich andere mensen deze zelfde fout de vorige keer gemaakt hebben.
Hoezo? Hier hebben ze nou de spreekwoorden "Voor een dubbeltje op de eerste rang" en "wie het onderste uit de kan wil hebben..."

Oftewel "alle waar naar zijn geld"

Koop gewoon merk CD's voor een paar euro meer, ben je van dat gezeik af.

Wat niet wil zeggen dat die goedkope "troep" niet hoeft te werken.

[ Voor 9% gewijzigd door vassago op 01-12-2003 00:23 ]

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:35

The Third Man

The Third Jellyfish

De problemen waar je mee kampt zijn niet zo zeer dat de cd's van DDD niet goed zijn, maar dat je brander moeite heeft met 90 min cd's. Een 52x speed brander van Samsung van een kennis ziet 90 min cd's ook maar als 90-100 MB (hetzelfde als hierboven vermeld) en is dus onbruikbaar, alhoewel hij met 74 en 80 min cd's geen problemen heeft.

Ik zou dus op zoek gaan naar een firmware update of anders op zoek gaan naar iemand die ze wel kan branden en ze van je over wil nemen.

@sdomburg: de kleine cd'tjes die jij bedoelt (ook wel Cd-single, 8cm of 25 min genoemd) hebben een capaciteit van ongeveer 219 MB. Wel iets meer dan 90 :)

Verwijderd

Als ik zijn cd's met mijn cd's vergelijk (ik ben namelijk de maat van hem waar die het over heeft gehad) zie ik grote verschillen. Onder andere, bij mij staat 700MB/80 min. Die van Godjira zegt alleen maar 90 min. De mijne staat "compact disk recordable" op. Die van Godjira niet. En de grootste verschil. Ik kan ze (zover) branden (even op hout kloppen ;)) Er zijn er op dit moment 3 cd's gebrand zonder fouten of gezeur van windows. Maar als ik dit zo lees kunnen de fouten nog makkelijk komen. Mijn conclusie is ieder geval: De cds zien er zover anders uit dat het gewoon muziek cd's moeten zijn.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Lekkere Kwal schreef op 01 december 2003 @ 00:25:
De problemen waar je mee kampt zijn niet zo zeer dat de cd's van DDD niet goed zijn, maar dat je brander moeite heeft met 90 min cd's. Een 52x speed brander van Samsung van een kennis ziet 90 min cd's ook maar als 90-100 MB (hetzelfde als hierboven vermeld) en is dus onbruikbaar, alhoewel hij met 74 en 80 min cd's geen problemen heeft.

Ik zou dus op zoek gaan naar een firmware update of anders op zoek gaan naar iemand die ze wel kan branden en ze van je over wil nemen.

@sdomburg: de kleine cd'tjes die jij bedoelt (ook wel Cd-single, 8cm of 25 min genoemd) hebben een capaciteit van ongeveer 219 MB. Wel iets meer dan 90 :)
Mijn brander kan zeer zeker wel 90min CD's aan. Staat ook op de specificatie site van Lite-On zelf. Ik blijf het wazig vinden.
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 01:22:
Als ik zijn cd's met mijn cd's vergelijk (ik ben namelijk de maat van hem waar die het over heeft gehad) zie ik grote verschillen. Onder andere, bij mij staat 700MB/80 min. Die van Godjira zegt alleen maar 90 min. De mijne staat "compact disk recordable" op. Die van Godjira niet. En de grootste verschil. Ik kan ze (zover) branden (even op hout kloppen ;)) Er zijn er op dit moment 3 cd's gebrand zonder fouten of gezeur van windows. Maar als ik dit zo lees kunnen de fouten nog makkelijk komen. Mijn conclusie is ieder geval: De cds zien er zover anders uit dat het gewoon muziek cd's moeten zijn.
Inderdaad, volgens mij zijn het ook audio CD's of zo. Echt heel wazig, die verschillen.

Profile

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:46
koop zelf maar 3 merken andere merken koop ik niet.

maar is sjit dat zoiets gebeurt.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Inmiddels heb ik contact opgenomen met het bedrijf dat de spindels verkocht op de HCC. Gelukkig is het mogelijk om de CD spindel in zijn geheel om te ruilen voor een nieuwe, wel werkende spindel (hopelijk). Nadeel is alleen dat ik hiervoor wel naar Vianen moet. Nu is dat niet zo heel ver weg, maar toch. Ben wel blij dat ze bij het bedrijf snel reageren op mailtjes en dat ze de klanten op dat vlak wel tegemoed komen.

Profile

• RolandWitvoet
  • Niet online
Toch fijn dat je even contact opneemt met je leverancier nadat je ze hier al zwart hebt zitten maken.
a) Je hebt garantie
b) je hebt het recht om binnen 8 dagen de producten terug te geven als ze niet voldoen aan je verwachtingen
c) je hebt het verkeerde geleverd gekregen.

Als ze ondanks die 3 zaken geweigerd hadden om je te helpen dan had je kunnen klagen over dat ze troep leveren (in mijn ogen: als ze je voor 100 euro oplichten dan hebben ze recht op 100 euro aan slechte reclame >:) )

Ze lossen het vooralsnog prima op. Dat je er voor naar Vianen moet is een risico van de HCC

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
RolandWitvoet schreef op 01 december 2003 @ 18:41:
Toch fijn dat je even contact opneemt met je leverancier nadat je ze hier al zwart hebt zitten maken.
a) Je hebt garantie
b) je hebt het recht om binnen 8 dagen de producten terug te geven als ze niet voldoen aan je verwachtingen
c) je hebt het verkeerde geleverd gekregen.

Als ze ondanks die 3 zaken geweigerd hadden om je te helpen dan had je kunnen klagen over dat ze troep leveren (in mijn ogen: als ze je voor 100 euro oplichten dan hebben ze recht op 100 euro aan slechte reclame >:) )

Ze lossen het vooralsnog prima op. Dat je er voor naar Vianen moet is een risico van de HCC
Als je mijn startpost leest zie je daar nog niets waarmee ik het merk zwart maak, hoor. Nadat ik alle ervaringen hier las van anderen die dit merk eerder hebben gehad ben ik ze slecht gaan vinden. Wil nog niet zeggen dat hun klantenservice slecht is, maar dat het product zelf gewoon niet helemaal in orde is.

Profile

• RolandWitvoet
  • Niet online
Je tweede post sprak al van "belachelijk" en dat andere cd's het wel goed doen en het dus niet aan jou lag. En die ene post er tussenin was daar geen aanzet toe.

Is Double Diamond Digital nou de winkel of het merk?

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
RolandWitvoet schreef op 01 december 2003 @ 20:28:
Je tweede post sprak al van "belachelijk" en dat andere cd's het wel goed doen en het dus niet aan jou lag. En die ene post er tussenin was daar geen aanzet toe.

Is Double Diamond Digital nou de winkel of het merk?
DDD is het merk. En ja, dat die CD's het niet doen ligt idd niet aan mij, maar aan de CD's. Ik heb ze uitvoerig getest... nieuwe firmware voor mijn fikkers (zowel mijn DVD als mijn gewone CD-RW) gebruikt. Daarna bij een maat getest (THIEF15 dus) en daar werkte het ook niet. Dus tja, dat vind ik een beetje belachelijk.

Profile

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:15

dodo79

witte dikke tonnie

ik heb hier ook een spindel van die ddd cd-r's en het zijn tot nu toe de brakste die ik ooit gezien heb.

niet alleen verkleurd de bovenkant, ook zitten er rode kleine stukjes in de dye.
dus wil je zo'n cd gebruiken om te branden, moet je em eerst controleren of er nie van die vage rode dingetjes in zitten.

maar om tot een conclusie te komen, dit zijn echte ***dingen!

omdat het kan!

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Had vorig jaar 200 80 min cd's bij ze gekocht, heb er nog steeds een zooi maar werken perfect, zelfs v00r audio. Tja 90 min cd's is altijd al een gekloot geweest. Hopelijk zijn de dvd's volgend jaar onder de 2 euro, is echt niet te doen en dan koop daar me dvd's wel :)

Verwijderd

Volgende keer gewoon Sunstar CD's kopen, werken prima :*)

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

Wat ik raar vind dat ie hem ook niet tot 80mins beschrijft, zelfs met (overburn? on, bij nero).
Misschien slikt ie het merk gewoon niet, alhoewel dit bij de nieuwere branders niet vaak voorkomt (zoals in jou geval).

[ Voor 23% gewijzigd door t!mP op 02-12-2003 22:28 ]

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Vroeger kocht ik altijd philips. Waren altijd supergoed. helaas is de kwaliteit van zelfs philips tegenwordig ook al minder. Koop nu altijd platinum. Ook kutkwaliteit, maar beter als van die onbekende merken.

>Systeemspecs<

Verwijderd

ik koop mijn cd's bij de aldi :X

nooit een cd mislukt.

tis een liteon brander van 16-10-40

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 15:58:
Volgende keer gewoon Sunstar CD's kopen, werken prima :*)
Vind je het erg als ik bedank voor de eer en het gewoon bij verbatim en nashua hou?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Verwijderd

http://www.mmore.nl/com/support/faqdetail.asp?ID=1

Lees dit eens! Bekend probleem met alle 90 minuten cd's ! Heel simpel opgelost!
Succes!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

sdomburg schreef op 01 december 2003 @ 00:02:
[...]

Je hebt ook van die kleinere cd'tjes die in de kleinere inkeping van je cd speler/brander passen. Die zaten dacht ik rond de 90 mb. Waarom gewone afmeting cd's dan 90 mb zouden zijn... geen idee.

De test is natuurlijk simpel, neem een van die cd's en brand er een megabyte of 50 op. Gaat dat wel goed? Dan kijken of het eventueel stiekem 90 mb cds zijn. Niet goed? Weg theorie :P

edit: ok, dan niet. Het was zo'n leuke theorie :'( ;)
8 cm cd'tjes bestaan... 210 MB ruimte... ze zijn relatief dikker als normale cd's. En Imation verkoopt ze,...redelijk spul hoor, heb op die manier best wat leuke dingen vervoert!

There is no place like ::1

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 00:10:

Succes!
Dit heeft er vrij weinig mee te maken. Die handleiding beschrijft slechts de stappen die je sowieso moet nemen wil je überhaupt 90 minuten cd's volschrijven. Het probleem waar het in dit topic om gaat is dat de brander de cd's slechts al 90 MB ziet of er tijdens het branden er opeens mee stopt.

EDIT
swampy schreef op 03 december 2003 @ 00:20:
[...]

8 cm cd'tjes bestaan... 210 MB ruimte... ze zijn relatief dikker als normale cd's. En Imation verkoopt ze,...redelijk spul hoor, heb op die manier best wat leuke dingen vervoert!
Lekkere Kwal in "Spindle 100 CD's op HCC en niet werken....." heb ik eergisteren al gemeld :)

[ Voor 28% gewijzigd door The Third Man op 03-12-2003 00:34 ]

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 00:10:

Succes!
Damn zeg, dat werkt inderdaad :*). CD's worden nu perfect geschreven. Zou dit ook werken voor het schrijven van images op een CD-R van 90 min? Hopelijk wel. Wel vaag dat je brander het niet gewoon standaard al ondersteund en dat de CD als 89,8 mb wordt weergegeven in Windows XP, maar goed, bekend dus. Hopelijk werkt het ook met een image branden. Zal ik alleen wel een image moeten maken met Alcohol of CloneCD en die dan met Nero 6 fikken met overburn technologie, aangezien Alcohol en CloneCD daar niet de sterkste programma's voor zijn.

[edit]
Heb er nu meerdere met Nero 6 bekeken en ze worden allemaal nu als 789 mb weergegeven, de hoeveelheid die dus weergegeven hoort te worden met 90 min CD's. Ik heb momenteel alleen geen image om te testen. Moet nu zo auto rijden en daarna maak ik even van een bestaande CD een image en probeer die dan met Nero 6 even te fikken op een 90 min CD van DDD, kijken of het dan ook gewoon werkt zoals het hoort.

[ Voor 22% gewijzigd door Godjira op 03-12-2003 07:45 ]

Profile

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-03 09:03

Night89

Als je alles op een rijtje heb

DeadMetal schreef op 30 november 2003 @ 17:49:
'The New Standard of Recordables"yeah right..., k hoop het niet, kunnen we dalek niks meer copieren :)

had ze ook gezien op de HCC, maar mooi een spindeltje Taiyo yuden gekocht, werken PERFECT hiero voor 45 Pleuro's spindel van 100
met 3 of 4 spindels denk ik 10 misgegaan (door eigen toe doen, spelletje spelen Winamp internetten en dan branden gaat niet zo lekker :)

[ Voor 3% gewijzigd door Night89 op 03-12-2003 07:49 ]

Met Vriendelijke Groet,

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Heb net getest om een image te fikken met Nero 6 op een DDD CD van 90 min. Ging perfect. De CD's zijn op max 32x te branden, maar goed, dat is ook niet zo'n vreselijke ramp. Ze branden nu goed, je moet dus gewoon in Nero de instellingen voor overburn goed zetten, namelijk op 90min, 2sec en 0frm... gebruik je die, dan gaat het zonder problemen. Wat een opluchting zeg. Ik zal meteen DDD hier ook van op de hoogte stellen en eens zorgen dat ze dit op hun website zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door Godjira op 03-12-2003 08:19 ]

Profile

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Waaaaat?!?! Jullie hadden dat wat Mmore verteld nog niet gedaan? Nogal wiedes dat het niet werkte :D

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Lekkere Kwal schreef op 03 december 2003 @ 08:50:
Waaaaat?!?! Jullie hadden dat wat Mmore verteld nog niet gedaan? Nogal wiedes dat het niet werkte :D
Heb het nooit geweten. Het stomme is alleen dat Windows XP ze nu ook gewoon goed ziet :?, echt heel wazig, snap er niets van.

Profile

Verwijderd

Het blijft wel vreemd dat er geen 800 MB op staat dan hoor. Bij mijn cds staat namelijk wel 80 min/700 mb. Nou ja. Als het maar werkt :).

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 11:16:
Het blijft wel vreemd dat er geen 800 MB op staat dan hoor. Bij mijn cds staat namelijk wel 80 min/700 mb. Nou ja. Als het maar werkt :).
Precies, en dat is nu gelukkig het geval. Als het goed is kan ik ze nu ook in Alcohol 120% gebruiken, heb daar ook meteen de optie overburn aangezet, nog niet getest, want ik zit nu Dungeons & Dragons te kijken (erg goed film trouwens).

Profile

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-02 09:46

evaarties

Powerball @ 12.582

Dit is er 1ntje voor de faq vind ik.

Verwijderd

Graag gedaan! _/-\o_ _/-\o_

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Yeah baby... you go do your thing, you rock _/-\o_ _/-\o_

Profile

Verwijderd

Wil graag ff laten weten dat ik een groot aanhanger ben van DDD's CD's
Gebruik deze al 4 jaar (voor de massa productie) en ik kan de data nog
steeds perfect lezen, in tegenstelling tot vele andere merken hierboven
benoemd, kijk als je tevreden bent met een CD'tje kan je dat best zeggen.

Maar jongens , laten we nou niet met zijn allen een fabrikant af gaan kraken
omdat wij denken dat wij als doorgewinterde tweakers geen fouten maken.
Dit is nou net zo'n voorbeeld dan word het eerst buiten de deur gezocht.

just my 2 cents.

Verwijderd

zo kan je elk "slecht" merk verdedigen?

maar ik ben het gewend van GoT dat hier vrij snel wordt geroepen: oplichtery!, diefstal!, nOObz en dergelijke

Verwijderd

Burne schreef op 03 december 2003 @ 00:07:
[...]

Vind je het erg als ik bedank voor de eer en het gewoon bij verbatim en nashua hou?
Puur Nederlands. Ik had het ook niet anders verwacht. Het is altijd weer neerbuigend en nooit goed genoeg.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:37

Jimbolino

troep.com

had vorig jaar een spindel DDD gekocht:
GEEN EEN CD ZONDER ERRORS

Ik dat bedrijf gemaild, mocht ik een paar "samples" opsturen.
Dus paar cd's opgestuurd (divx enzo, boeien)
3 weken gewacht, kreeg geen reactie, dus ff gemaild
Paar dagen later: ja ze zijn getest en je krijgt een nieuwe spindel
Keurig een nieuwe spindel gehad en geen problemen meer... nog geen 1 cd verpest

offtopic:
oja, op de hcc had ik ook (bij de mmore stand) dvd+r gekocht, als zijnde 4speed, kwam ik thuis bleken het 2.4 speeds te zijn ofzo, echt bagger

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Pagina: 1