Thy will see the light...
Volgens mij gebruik je geen .ost bestanden. Hoe en wat precies moet je effe uitzoeken aan de hand van documentatie want a) ik ben er niet superbekend mee en b) als je het zelf leest snappie het ook vaak zelf beter
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
een PST bestand is iets anders dan een synchronisatie bestand
bij instellingen voor client had hij moeten aangeven dat hij de PC meeneemt op reis -> outlook maakt dan zelf ene appart ofline bestand aans -> dit is geen PST bestand
een pst bestand kan je niet automatisch laten syncen met de server, je kan wel zeggen dat je alles vanaf de server naar je PST bestand wil laten sturen, maar dat werkt dan alleen op het moment dat je verbinding hebt met de server.
hij had dus bij de config aan moeten geven dat hij reist met dat ding
edit: typo's
bij instellingen voor client had hij moeten aangeven dat hij de PC meeneemt op reis -> outlook maakt dan zelf ene appart ofline bestand aans -> dit is geen PST bestand
een pst bestand kan je niet automatisch laten syncen met de server, je kan wel zeggen dat je alles vanaf de server naar je PST bestand wil laten sturen, maar dat werkt dan alleen op het moment dat je verbinding hebt met de server.
edit: typo's
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik gebruik die offline outllook data bestanden xxx.ost al maar als ik uitlog en netwerk stekker eruit trekt en weer outlook opent dan wil die niet de offline bestanden gebruiken.
hoe groot zijn die OST bestanden??
kan ook zijn dat hij de OST bestanden naar een netwerk share wegschrijft (home drive ofzo)
kan ook zijn dat hij de OST bestanden naar een netwerk share wegschrijft (home drive ofzo)
Heb ik gedaan.Op vrijdag 08 december 2000 14:02 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
ost bestanden zijn niet groot omdat ik bijna niks in mail en agenda heb staan.Op vrijdag 08 december 2000 14:05 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
hoe groot zijn die OST bestanden??
OST file's staan bij mij op standaart dir:
c:\windows\local settings\application data\microsoft\outlook\..
leeg OST bestand is 8 Kb (dacht ik)
als ie groter is, dan zit er sjit bij en is ie gebruikt
probeer hem eens toe te voegen bij services
kijken wat ie dan doet
kijken wat ie dan doet
Voeg wat bij in services?Op vrijdag 08 december 2000 14:10 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
leeg OST bestand is 8 Kb (dacht ik)
kijken wat ie dan doet
volgens mij kan je de inhoud van dat OSt bestand te kijken door hem in de services toe te voegen als een soort PST
Pagina: 1