[NFSU] AI computer veel te goed :(

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Topicstarter
Bij NFSU voor de PS2 in mijn geval is de CPU veel te slim zelfs in 'easy'! De computer weet perfect welke auto waar tevoorschijn gaat komen en daar dan de perfecte tactiek kan toepassen :( Waardoor ik altijd tegen 250 per uur tegen het verkeer bots :(

Waarom maakt EA het zo @#@@ moeilijk arghgh

[ Voor 15% gewijzigd door Outsync op 30-11-2003 10:42 ]

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Verwijderd

blijven oefenen :7

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Idd, blijven oefenen is het motto en zelf mijn zoontje van 6 krijgt op EASY de auto de banen rond, dus dat moet jou dan oko gaan lukken.

Maar je hebt het over IN mijn geval, dus ligt het niet een beetje aan jezelf?...wat voor baat heeft EA erbij om een spel op EAsy mode niet te kunnen spelen.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Verwijderd

:P Er is een window open altijd. Je moet 'gewoon' geen fouten maken. Vooral na 80/111 zul je dit ondervinden. /me vind easy geen optie. :+

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Topicstarter
Arno schreef op 30 november 2003 @ 10:55:
Idd, blijven oefenen is het motto en zelf mijn zoontje van 6 krijgt op EASY de auto de banen rond, dus dat moet jou dan oko gaan lukken.

Maar je hebt het over IN mijn geval, dus ligt het niet een beetje aan jezelf?...wat voor baat heeft EA erbij om een spel op EAsy mode niet te kunnen spelen.
In de eerste rondes mischien maar vanaf 80/90 zal hij het alwel niet meer kunnen ;)

Ea heeft de AI te slim gemaakt de autos weten wanneer er tegenverkeer uit de bocht opduikt..

[ Voor 9% gewijzigd door Outsync op 30-11-2003 11:14 ]

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Dan moet jij dus net zo lang spelen tot je het ook weet ;) :Y)

#StopBurningStuff

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11 12:46
Idd de AI is gewoon lame :(.

Normaal zie je ze door de bochten heen scheuren, maar soms dan remmen ze ineens als een gek voor een bocht? :? Wat blijkt dan: staat er een auto midden op de weg achter de bocht waar ik dan tegenaan knal. De AI heeft een wallhack ofzo :P.

Ook als je bijvoorbeeld tegen een paal oid. aanrijd en je komt 10 sec achter te liggen dan haal je ze zo weer in... tot 1 sec. Die laatste sec haal je alleen nooit in, uber frustrerend dat :(. Ook als de AI ergens tegenaan rijdt hebben ze je zo weer ingehaalt.

Ik heb echt gruwelijk lang gedaan over die ene circuit race van 7 laps. Een stuk of 10 keer geprobeert op medium, maar het lukte echt niet. Daarna toch maar geprobeert op easy en toen lukte het ook pas in 3 keer ofzo. Terwijl ik de levels daarna allemaal op medium uit kon spelen :{.

/frustratie-uitspatting

tvw

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52
Ik zet hem zelfs nog op hard. Anders heb ik geen uitdagen met met opgefokte 206 :Y)

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

gewoon blijven oefen en niett constant vooreop willen rijden. Als je bij de finish bent sprint je er omheen.

Easy as dell.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-10 14:49
idd, die AI klopt geen hol van. Lig je na 2 ronde 8 sec voor, 2 ronde later waarin jij precies evensnelle rondjes rijd zitten ze 1 sec achter je :/ Eigl draait het hele spel om de laatste ronde, die rondes ervoor zijn totaal zinloos!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Het is niet nodig om in een appart topic te melden dat de AI te goed is, kun je ook in [rml][ Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 5[/rml] doen.
Als je een vraag/probleem met het spel hebt kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht, nadat je Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door hebt gelezen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.