Toon posts:

[2K] Juiste grootte nieuwe vensters*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej

Vraagje.. ik heb windows 2000
En als ik nu een link open waarbij ik een nieuw venster krijg dan is dat een minimaal venstertje..ik kan deze dan wel maximaliseren maar hij blijft dit doen.

Ik heb geen nieuwe software geinstalleerd en de standaard instellingen van de browser al eens hersteld maar heeft geen effect?

Misschien iets kleins maar iemand die het ff kan vertellen?

Alvast bedankt!

Davey

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Software Algemeen FAQ daar lijkt het te staan.

Mag ik je verder nog eens vragen de Registratievoorwaarden en faq door te lezen? De manier waarop je topics opent is niet helemaal zoals we dat graag zien op GoT - ik bedoel dan voornamelijk de komende 3 dingetjes:

• Je topic titel - zoals je die nu hebt omschrijft hij eigenlijk niet je probleem, en dus zullen mensen niet zo snel je topic openen omdat het van alles kan zijn. Zorg er dus voor dat je een nette, duidelijke topic titel hebt.
• Zorg dat je zelf eerst wat rond zoekt en wat probeert voordat je een topic opent - bovenstaande vraag lijkt bv. zo in de Software Algemeen FAQ te staan. Neem wat je gezocht hebt ook eventjes mee in hoe je je topic start opent. Laat bv. eventjes weten wat je dan gezocht en wat je gevonden hebt.
• Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk - geef de Windows versie, servicepacks aan. "Een link" is niet zo duidelijk - bedoel je dat dit probleem zich voordoet in de normale 'explorer', of alleen in Internet Explorer? Probeer zoveel mogelijk potentiele vragen te beantwoorden in je topic start.

Succes :)

[ Voor 4% gewijzigd door elevator op 30-11-2003 13:32 ]