iOS developer
ik denk dat jij eigenlijk een nieuwe wil hebben toch?
ikzelf ben best wel tevreden met m'n yamaha 6416 (is dus 6 speed).
Die kost 399 gulden exlusief BTW bij www.alternate.nl
het is wel een scsi brander...
als je ide neemt dan is de ricoh die ook op 6 speed brand een mooie, hp is wel geod geloof ik (neem niet de 8100 van die lui..geen 80 minuten cd's)
och..gewoon een beetje een redelijk merk en dan is he twel goed
ikzelf ben best wel tevreden met m'n yamaha 6416 (is dus 6 speed).
Die kost 399 gulden exlusief BTW bij www.alternate.nl
het is wel een scsi brander...
als je ide neemt dan is de ricoh die ook op 6 speed brand een mooie, hp is wel geod geloof ik (neem niet de 8100 van die lui..geen 80 minuten cd's)
och..gewoon een beetje een redelijk merk en dan is he twel goed
Is dit wat?:
Spressa™ CRX100E/CH
High Performance CD Recorder
4X Recording (CD-R), 2X Recording (CD-RW), 24X Reading (Max.)
Records All Popular CD Formats
EIDE Interface for Easy Integration
1 MB Data Buffer
Spressa™ CRX100E/CH
High Performance CD Recorder
4X Recording (CD-R), 2X Recording (CD-RW), 24X Reading (Max.)
Records All Popular CD Formats
EIDE Interface for Easy Integration
1 MB Data Buffer
iOS developer
Verwijderd
Ik heb slechte ervaringen met Yamaha, ik ben erg tevreden met mijn eac 6 spd. Rewritables zijn erg onbetrouwbaar vooral als je ze lang wil bewaren.
Verwijderd
Je moet effe goed zoeken en dan vind je vanzelf een Plextor 4220 dit is een ouder model van Plextor en is nu verkrijgbaar voor ongeveer fl 575,- heb ik zelf ook sinds een weekje en hij draait als een zonnetje
Verwijderd
Ik heb een Misumi 4802 TE 4x fikken 8x lezen en 2xnogeenkeerfikken. Nog geen kl8en gehad!!
Volgens mij kost hij nu in de winkel iets van 350 ballen, dus dat zit wel onder je budget, kan je nog iets leuks kopen van die andere 150 ballen.
Volgens mij kost hij nu in de winkel iets van 350 ballen, dus dat zit wel onder je budget, kan je nog iets leuks kopen van die andere 150 ballen.
Pagina: 1