Toon posts:

Dooie pixel verdwenen?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb dus een iiyama e431s-s en opeens viel het me op. MIJN DOOIE PIXEL IS WEG! Wist niet dat dit kon :). Vriend van me broertje zij dat dat wel eens voor kan komen maar ik ben nu wel heel blij met mijn pixelperfect tft'tje.

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 23:50
ok

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat kan inderdaad.

Bedankt voor de mededeling dan maar hè :).

Verwijderd

Topicstarter
Tja, nutteloos postje maar zo blij dat ik het even moest laten weten :). Overigens toch wel een vraagje, hebben meer mensen dit gehad en bleef de pixel gewoon "levend"?

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:44
Kan een los contactje geweest zijn. Soms als je met je vinger drukt verdwijnen ze ook weer. Een TFT kan behoorlijk wat druk hebben, dus druk er eens goed op is mijn tip.
Maar neem voor de gein eens een volledig witte en daarna zwarte achtergrond. Misschien is hij er nog wel, maar valt hij nu niet op.

Verwijderd

Topicstarter
al gedaan maar niks te zien

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 23:31
ik zou zeggen, als die dode pixel niet terugkomt, be happy with it. maar je hebt helemaal niets gedaan om hem weer tot leven te wekken? It's a kind of magic :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee niets, alleen resident evil vanavond gekeken :d.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 03:54 ]

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde gehad 2 weekjes terug, had altijd een dooie in de linkerbovenhoek en op een dag zet ik me pctje aan en weg is hij >:)

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:52

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

ik heb wel eens nep-dode pixels, kweetniet of ze echt of nep zijn. paar keer met je nagel over en ze zijn weg.

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:52

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

ik denk wel dat het een pixel is, want hij zit steeds ongeveer op dezelfde plek en hij is echt piepklein - te klein voor een vlekje

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Verwijderd

powerflux: kan ook een lichte beschadiging van het plastic zijn dan. druk je er ff op, dan vervormt het iets en zie het ineens niet meer.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
d:)b voor je, maar wees niet al te blij. Ze kunnen ook weer terug komen.

Verder zijn er meerdere van dit soort gevallen via de GOt-search te vinden, wat de toegevoegde waarde van dit topic erg klein maakt. Dicht dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.