Hey, ik zit er nu ook over te denken of ik niet beter Demon kan nemen gezien de snelheiden/prijzen/kwaliteit van Demon vergeleken met mijn huidige ISP wanadoo broadband premium.
Alleen na een intensieve zoekwerk op de demon site ben ik dit tegen gekomen:
Aangezien wij wat aanpassingen hebben gedaan aan ons 'telefoonnetwerk' in het huis zijn er paar apparaturen bij gekomen, het gaat hierbij om KPN NT1. model S5 ISDN2 en een Siemens Gigaset Pentavox ISDN.
We hebben nu voor ons fax een andere telefoon nummer en er moet eerst de 0 gedraaid worden voordat er een tel. nummer ingetoetst kan worden.
En aangezien ik een leek ben op dit gebied wilde ik u vragen of dit betrekking heeft op de 3 vetgedrukde eisen van Demon.
Ik bedoel, kunnen wij met de huidige staat van ons 'telefoonnetwerk' Demon internet aanschaffen?
Moet er dan bij lijntype ISDN gekozen worden?
Alleen na een intensieve zoekwerk op de demon site ben ik dit tegen gekomen:
Nu kan je zien dat 3 punten vetgedrukt zijn, en dat zijn de punten waar ik paar vragen over heb.- KPN Telecom Belbudget, Belbasis of Belplus abonnement
- Geen 'meervoudige' telefoonaansluiting (met een groepsnummer of doorkiesnummer)
- De lijn loopt niet via een interne telefooncentrale
- Geen speciale fysieke doorschakelfaciliteit (ODA)
- Geen abonnement op de dienst KPN Kostenindicatie
- De lijn moet vrij zijn van andere (voorgaande) ADSL aansluitingen. Uw opzegging van bijvoorbeeld Mxstream moet door KPN administratief verwerkt zijn voordat u uw order kunt plaatsen. Anders kan uw aanvraag niet verwerkt worden.
De locatie van het ISRA-punt (punt waar de KPN telefoonlijn het huis binnenkomt) moet bekend en bereikbaar zijn.
Aangezien wij wat aanpassingen hebben gedaan aan ons 'telefoonnetwerk' in het huis zijn er paar apparaturen bij gekomen, het gaat hierbij om KPN NT1. model S5 ISDN2 en een Siemens Gigaset Pentavox ISDN.
We hebben nu voor ons fax een andere telefoon nummer en er moet eerst de 0 gedraaid worden voordat er een tel. nummer ingetoetst kan worden.
En aangezien ik een leek ben op dit gebied wilde ik u vragen of dit betrekking heeft op de 3 vetgedrukde eisen van Demon.
Ik bedoel, kunnen wij met de huidige staat van ons 'telefoonnetwerk' Demon internet aanschaffen?
Moet er dan bij lijntype ISDN gekozen worden?
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!