Toon posts:

Vraagje over Video-In

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de Tv-out van de ene PC aansluiten aan de Video-In van de andere zodat ik het scherm kan opnemen (Game demo maken)

Ik heb een Asus Geforce Ti 4800, volgens de Asus site zit daar een TV-out en een Video-in op
http://www.asus.com/products/vga/v9480tvd/overview.htm#

De middelste is de TV-out neem ik aan, en de rechter de video-in

In de andere pc zit een Asus Radeon 9600 SE, met alleen een TV-out, maar die heeft dezelfde 3 poorten als de Geforce.

Ik wilde graag 2 dingen weten

- Kloppen de dingen die ik hierboven zeg??
- Welke kabel en verlooppluggen heb ik nodig om het te laten werken

Hartelijk bedankt voor jullie input

Verwijderd

Volgens mij is de Asus site verkeerd. Er staat inderdaad op de site dat ie tv-in heeft. Maar die zie ik niet op de kaart zitten (of ze hebben een systeem, wat ik niet ken, dat je de tv-out als tv-in kunt gebruiken, maar dat weet ik niet) Dus dat zou dan helaas niet kunnen.
suc6 verder met je probleem/vraag

Verwijderd

Denk dat dat een VIVO aansluiting is,ik heb dat ook eens gehad,daar zat een kabeltje bij met een stekker die "splitte" naar twee,en de een was dan video in en de andere video uit.
Denk dat dat bij jou hetzelfde is :)
Succes.

Btw...de rechter is de DVI-uitgang ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 22:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
bij de mijne zaten helemaal geen kabels, wat is de preciese benaming voor zo'n splitter?? En met welke kabel vanaf die splitter de aansluiting maken met de Tv-out van de andere PC?

Verwijderd

TV-out port S-video & Composite
Video-in port S-video & Composite
Neem een S-video kabel tussen de 2 PC's voor de beste kwaliteit.

Zie de handleiding en drivers van je videokaart voor het inschakelen van je video-input van de Asus V9480 TVD. Je moet voor het inschakelen van eventueel aanwezige video-input wel eerst de WDM driver installeren zoals ook beschreven staat in de quickstart guide.

Het kan natuurlijk ook zijn dat jij een uitvoering hebt zonder input/output - zorg dat je daar eerst achterkomt (de ene Asus Geforce Ti 4800 is de andere niet).

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 23:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 23:14:
bij de mijne zaten helemaal geen kabels, wat is de preciese benaming voor zo'n splitter?? En met welke kabel vanaf die splitter de aansluiting maken met de Tv-out van de andere PC?
Wat de benaming is van zo'n kabeltje weet ik niet,maar er zaten twee s-video female-aansluitingen aan en een zelfde soort stekker (s-video) aan de andere kant en daar zaten ook meer als 4 pinnetjes aan.
Moet je eens naar de uitgang op je videokaart kijken of er meer als 4 gaatjes inzitten,zoja dan heb je toch echt zo'n kabeltje nodig waar ik het over heb.
Het was denk ik maar 10/15 cm lang.
Stuur anders een een mailtje naar Asus,misschien dat zij het wat duidelijker uit kunnen leggen ;)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Als je game demo's wilt gaan maken kun je beter Fraps gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Fraps geprobeerd maar dat speelt dus niet lekker, op 640*480 en dan met 25 fps :) :) :).

Ik heb een S-video kabel gekocht en die pas wel in de tv-out van mijn andere pc, maar niet in de ViVo van de andere. Kan iemand mij vertellen hoe zo'n splitter voor een ViVo heet, en of waar ik die kan bestellen, want ik ben hem niet tegen gekomen op pricewatch.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 15:25 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 15:24:
Ik heb Fraps geprobeerd maar dat speelt dus niet lekker, op 640*480 en dan met 25 fps :) :) :).
wil je 100 fps in een filmpje dan :D

Verwijderd

Topicstarter
nee, maar ik wil gewoon goed kunnen spelen terwijl ik een demo maak. Ik zit namelijk in een clan en ik wil een war op kunnen nemen, maar dan wil ik zelf nog wel wat kills maken 8) 8)
Pagina: 1