Toon posts:

denon avr-1404

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
aangezien er weinig te vinden is over deze speler open ik ff dit topic. Ik wil deze graag kopen en wil wat ervaringen horen van mensen die deze receiver hebben.

Ik heb vier, 6ohm boxen, gaat dit een probleem worden??

wat ik ook gek vind is dat hij bij de media markt staat als 6x110watt, terwijl ik op de site lees 6x85 watt

Verwijderd

6 Ohm? Die Denon zal wel 4-8 ohm zijn. Het kàn, maar heb met andersom (versterker 6, boxen 4-8) slechte ervaringen. Klonk nooit lekker. De wattages zijna ltijd een probleem. In onze woonkamer staat een Denon AVC-1800, daar kom je ook nooit wijs uit.
Misschien een rare vraag: Waarom wil je het per sé nieuw kopen? Waarom niet een mooiere versterker voor minder geld 2e hands? Versterkers zijn ind e laatste 10 jaar niet echt verbeterd, hoor!

Verwijderd

Topicstarter
ja koop toch liever geen 2de hands het staat me gewoon een beetje tegen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee dit gaat geen probleem opleveren, dat staat ook in de FAQ. Denon staat bekend als een degelijk merk, of jij het mooi gaat vinden, weet alleen jij, als jij gaat luisteren naar die versterker.

Kortom: je moet die keuze zelf maken, en je hoeft je echt niet zo druk te maken om ohm's en watt's enzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.