Misschien wat meer specs?
wat is je reden eigenlijk om terug te clocken.
gebruik de drivers van www.omegacorner.com daarmee kan je clocken.
wat is je reden eigenlijk om terug te clocken.
gebruik de drivers van www.omegacorner.com daarmee kan je clocken.
Ik gebruik Omegacorner drivers en Rage3d tweaker
Kan nu alles, ga nu mijn 9500 Pro testen hoe hij het houdt op 9700 Pro snelheden, het schijnt dat hercules zeer goede koeling heeft...wat dat soort dingen betreft!
Kan nu alles, ga nu mijn 9500 Pro testen hoe hij het houdt op 9700 Pro snelheden, het schijnt dat hercules zeer goede koeling heeft...wat dat soort dingen betreft!
There is no place like ::1
Gewoon met een proggie zoals Rivatuner.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Verwijderd
ik wil niet zeiken, maar als je je 9500 Pro op 9700 pro speeds hebt lopen, is ie nog niet gelijk aan 9700 proswampy schreef op 29 november 2003 @ 22:21:
Ik gebruik Omegacorner drivers en Rage3d tweaker
nou omdat me pc vast loopt naar 10 min ongeveer bij wat nieuwere spellen en iemand zei tegen mij dat ik daarom me video kaart moet terug clocken omdat het over hit is ofzo ..
ik heb een amd athlon 2100+
512 mb ram
ati radeon 9700 pro gigabyte
msi kt 4 ultra
ik heb een amd athlon 2100+
512 mb ram
ati radeon 9700 pro gigabyte
msi kt 4 ultra
eh das vast naar aanleiding van dit topic:
spellen hebben rode blokjes
Ga daar dan verder ofzo
, enne, die Radeon is denk ik gewoon niet goed, ga terug voor garantie
.
spellen hebben rode blokjes
Ga daar dan verder ofzo
Jeez niet meteen denken dat dat ding stuk is, mischien ligt ut wel aan de drivers , als de wat oudere games het wel doen en de nieuwere niet ligt het mischien aan de drivers/directx 9 ??
heb nieuwe direct x 9b
en heb catalyst drivers 3.6 , 3.7 en 3.9 geprobeert maar niets doet het
en ik krijg nu geen roode blokjes meer maar pc loopt gewoon vast:|
en heb catalyst drivers 3.6 , 3.7 en 3.9 geprobeert maar niets doet het
en ik krijg nu geen roode blokjes meer maar pc loopt gewoon vast:|
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 22:31 ]
Dat zijn echt artifacts die je ziet bij rot geheugen, dit probleem (en vooral zulke screenies) heb ik vaker zien langskomen, en et bleek altijd nog om rot geheugen te gaan, dus daarom denk ik dat ie niet goed is, maar je kan altijd nog even testen met andere drivers ed
.
Dat is waar :-), de databus van de 9500 Pro schijnt 128-bits te zijn en van de 9700 Pro 256-bits.Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 22:23:
[...]
ik wil niet zeiken, maar als je je 9500 Pro op 9700 pro speeds hebt lopen, is ie nog niet gelijk aan 9700 pro
:-)
There is no place like ::1
Verwijderd
ik zou niet proberen terug te clocken maar eens te gaan kijken waar het aan ligt. Misschien is de fan die er nu op zit niet meer goed en draait hij niet meer zoals het moet. Een andere koeler is denk ik een betere oplossing dan terug clocken. Mocht je nog terug willen clocken dan kan dit met Rivatuner of Powerstrip ( of andere overclock utility's )
Verwijderd
yepswampy schreef op 29 november 2003 @ 23:02:
[...]
Dat is waar :-), de databus van de 9500 Pro schijnt 128-bits te zijn en van de 9700 Pro 256-bits.
:-)
Pagina: 1