Ik heb een tijdje geleden Fedora Core 1 geinstalleerd. Alles werkt goed, behalve mijn muis. Ik heb een optische USB muis van logitech, volgens de site van Logitech is het een pilot wheel mouse optical. Deze muis doet bij mij onder fedora helemaal niets. Ik had hiervoor al Red Hat 9.0, daar werkte hij ook niet. Als ik de PS/2 muis van mijn vriendin gebruik, werkt alles prima. Alleen wil ik die muis niet gebruiken omdat dat een oud merkloos ding is.
Ik heb geprobeerd Fedora opnieuw te installeren (helpt bij windows soms heel goed..) maar dat maakte niks uit. Ik heb een mijn bios gespeeld met de usb-instellingen (USB 1.1, 2.0, uit, geen keyboard, enhanced compatibility) maar daarmee kwam ik ook niet echt verder. Mijn mainboard is een epox 8RDA+ met Nforce2 chipset. Deze ondersteunt dus USB 2.0
Ik hoop dat iemand nog iets weet, wat zou kunnen helpen.
Ik heb geprobeerd Fedora opnieuw te installeren (helpt bij windows soms heel goed..) maar dat maakte niks uit. Ik heb een mijn bios gespeeld met de usb-instellingen (USB 1.1, 2.0, uit, geen keyboard, enhanced compatibility) maar daarmee kwam ik ook niet echt verder. Mijn mainboard is een epox 8RDA+ met Nforce2 chipset. Deze ondersteunt dus USB 2.0
Ik hoop dat iemand nog iets weet, wat zou kunnen helpen.
:: AMD Athlon XP 1700+ (T'bred B) :: EPOX 8RDA+ :: 512 MB :: GF4 4200 ::