Toon posts:

Nettiquette?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik mag niet iets vragen over een netwerk?
Goh, ik krijg och regelmatig reacties van mensen, om naar tweakers te gaan, voor zulke vragen......

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Tweakers is géén gratis helpdesk.
Op tweakers gelden bepaalde regels waar je je aan te houden hebt.
Onder andere enige kennis, en eigen inspanning.

('n vast gezegde in mijn familie is: "A(l)s ... a(l)s .. .......as is verbrande turf.
Geinige nickname. Jij argumenteert zeker ook altijd - net als ik - : ja maar, als....").

[ Voor 43% gewijzigd door Brothar op 29-11-2003 22:28 ]

eagle

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 22:02:
Dus ik mag niet iets vragen over een netwerk?
Goh, ik krijg och regelmatig reacties van mensen, om naar tweakers te gaan, voor zulke vragen......
Je mag hier verschillende dingen vragen over een netwerk.
Als een modje echter besluit dat jouw topic niet volgens de regels op dit forum zijn, is het niet de bedoeling dat je dan hier je beklag doet.
In dat geval kun je het beste eerst met de betreffende mod contact opnemen via mail, ICQ of iets anders, en anders een post plaatsen in "Schop een modje".
Lees de FAQ's er eens op na, dan weet je beter wat er hier van je wordt verwacht.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een quote uit de faq:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Hier kun je dus al dit soort vragen kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Duh, ik weet er zelf weinig van.....er word reklame gemaakt voor jullie site......jullie krijgen op die fiets meer bezoekers.

Is het nu zo erg dat ik vraag hoe ik een ipx kan installeren???
Ik wil zelf best wat dingen gaan proberen, maar voordat ik ga lopen rotzooien, wil ik wel zeker weten, over hoe of wat, voordat ik per ongeluk instellingen wijzig met mn netwerkkaart, zodat ik geen internet meer heb of zow!!

• Brothar

Brothar

meester

je kunt heel veel zelf vinden (en dat wordt van een echte tweaker ook verwacht !):
www.google.nl
en zelfs voor jouw ipx de help-functie van windows denk ik.

bijv. http://www.google.nl/sear...oe=UTF-8&hl=nl&lr=lang_nl

[ Voor 84% gewijzigd door Brothar op 29-11-2003 22:17 ]

eagle

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
op google zijn vast ook site's waar wordt uitgelegd hoe je IPX moet installeren. Tweakers.net is geen helpdesk waar je met al je problemen heen kan, je kan er pas heen als de oplossingen van je probleem niet te vinden zijn/niet werken :)

edit: tweakers.net is dus eigenlijk een forum voor de problemen van je probleem :P

[ Voor 17% gewijzigd door DutchTSE op 29-11-2003 22:12 ]

Verwijderd

Het eerste wat je altijd moet doen is eens searchen op google, of hier op tweakers bij de search voor info over je probleem. Waarschijnlijk kom je wel topics en guides tegen dis je goed kan gebruiken en veel info geven

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 22:08:
Duh, ik weet er zelf weinig van.....er word reklame gemaakt voor jullie site......jullie krijgen op die fiets meer bezoekers.

Is het nu zo erg dat ik vraag hoe ik een ipx kan installeren???
Ik wil zelf best wat dingen gaan proberen, maar voordat ik ga lopen rotzooien, wil ik wel zeker weten, over hoe of wat, voordat ik per ongeluk instellingen wijzig met mn netwerkkaart, zodat ik geen internet meer heb of zow!!
Waar wordt er eigenlijk reclame gemaakt voor het Tweakers.net forum?

Het is helemaal niet erg dat je vraagt hoe je ipx kunt installeren, maar je moet weten dat dit forum voornamelijk wordt bezocht door mensen met een bovengemiddelde kennis van computers. Een vraag als die van jou komt dan een beetje vreemd over.
Er wordt juist van je verwacht dat je eerst eens wat rond gaat snuffelen in je settings en kijkt of je het zelf op kunt lossen, en anders wat op internet zoekt of op dit forum, voordat je je vraag hier stelt.
Als je dan toch besluit dat je er niet alleen uit komt, post dan duidelijk je probleem, wat je al allemaal hebt geprobeerd, en eventuele dingen die je hebt ontdekt door te zoeken op internet, dan lijkt het in ieder geval niet alsof je hier gemakzuchtig even je probleem op wilt laten lossen, zonder er zelf moeite voor te doen :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• luckyme_
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Beroep Helpdesk medewerker @Home

I rest my case

• Brothar

Brothar

meester

@Home=thuis, bij paps en mams ? :) (nofi)
(net als ik bij familie vrienden en bekenden - als je iets meer weet van PC's heb je opeens veel aanspraak).

[ Voor 83% gewijzigd door Brothar op 29-11-2003 23:23 ]

eagle

• luckyme_
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Brothar schreef op 29 november 2003 @ 23:20:
@Home=thuis, bij paps en mams ? :) (nofi)
(net als ik bij familie vrienden en bekenden - als je iets meer weet van PC's heb je opeens veel aanspraak).
Nee, ik vermoed als in de razendsnelle, super betrouwbare kabelaar met de perfect lopende helpdesk.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 10:38
Er is hier al genoeg over verteld nu, dit is gewoon niet de bedoeling.

Dus nogmaals: Lees dit door, en houd je aan de regels die hier gelden.
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.