Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 22:08:
Duh, ik weet er zelf weinig van.....er word reklame gemaakt voor jullie site......jullie krijgen op die fiets meer bezoekers.
Is het nu zo erg dat ik vraag hoe ik een ipx kan installeren???
Ik wil zelf best wat dingen gaan proberen, maar voordat ik ga lopen rotzooien, wil ik wel zeker weten, over hoe of wat, voordat ik per ongeluk instellingen wijzig met mn netwerkkaart, zodat ik geen internet meer heb of zow!!
Waar wordt er eigenlijk reclame gemaakt voor het Tweakers.net forum?
Het is helemaal niet erg dat je vraagt hoe je ipx kunt installeren, maar je moet weten dat dit forum voornamelijk wordt bezocht door mensen met een bovengemiddelde kennis van computers. Een vraag als die van jou komt dan een beetje vreemd over.
Er wordt juist van je verwacht dat je eerst eens wat rond gaat snuffelen in je settings en kijkt of je het zelf op kunt lossen, en anders wat op internet zoekt of op dit forum, voordat je je vraag hier stelt.
Als je dan toch besluit dat je er niet alleen uit komt, post dan duidelijk je probleem, wat je al allemaal hebt geprobeerd, en eventuele dingen die je hebt ontdekt door te zoeken op internet, dan lijkt het in ieder geval niet alsof je hier gemakzuchtig even je probleem op wilt laten lossen, zonder er zelf moeite voor te doen