Software voor geen activiteit

Pagina: 1
Acties:

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 16:30
Mischien een beetje een vage titel maar ik kan het niet zo makkelijk in een titel samenvatten :)

Msn messenger kan als je 5 minuten niks doet op away gaan, das algemeen bekend. Als je erover nadenkt is het hetzelfde principe als een screensaver. Wat ik nou graag zou willen is dat je een bepaald programma kunt laten draaien nadat je bijvoorbeeld 5 minuten niks achter je pc doet. Bijvoorbeeld Kazaa. Zodra de pc weer wordt gebruikt zou het programma ook weer moeten worden gesloten, of het proces worden beeindigd.

Bestaat er zo iets dergelijks :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[search=screensaver start programma] :? Je kunt gewoon een exe renamen naar .scr zodat deze vervolgens wordt opgestart als screensaver :)

[ Voor 7% gewijzigd door Spider.007 op 29-11-2003 21:50 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• secoh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02-2025
Probeer eens de windows taak-scheduler..

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

hm je kan inderdaad iedere exe naar .scr renamen en dan als screensaver instellen..
dat wist ik niet joh :)
dus dat zou moeten werken voor de TS.
Alleen nu nog het automatisch weer afsluiten als de muis bewogen wordt :)