De titel is misschien niet echt 100% duidelijk maar meer kan ik er niet van maken. Het gaat om een gewone 4:3 TV van 51cm (merk Samsung. Ik zal een klein schetsje geven:
Zoals je kunt zien heb ik dus links onder/boven last van dit verschijnsel. Die kleine stukjes zijn dus gewoon zwart kromgetrokken want normaal moet het beeld gewoon vol zijn. Ik heb dit overigens als ik via mijn gamecube speel en als ik DVD's en TV kijk is de linkeronderkant altijd iets kromgetrokken.
Maar beneden hebben wij een Sony en daar is alles 100% perfect. Niks geen missende kantjes etc. Ook nog een andere (Philips) tv doet het perfect.
Kan dit gewoon voorkomen of is dit niet echt normaal? Heb de TV net 2 maanden.
btw: sorry voor de onduidelijke schets maar ik kan momenteel even geen foto's maken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| --------------------------------------- | | | | | | | | | | | | |/ | | | | | | | | | |\ | | | | ---------------------------------------- |
Zoals je kunt zien heb ik dus links onder/boven last van dit verschijnsel. Die kleine stukjes zijn dus gewoon zwart kromgetrokken want normaal moet het beeld gewoon vol zijn. Ik heb dit overigens als ik via mijn gamecube speel en als ik DVD's en TV kijk is de linkeronderkant altijd iets kromgetrokken.
Maar beneden hebben wij een Sony en daar is alles 100% perfect. Niks geen missende kantjes etc. Ook nog een andere (Philips) tv doet het perfect.
Kan dit gewoon voorkomen of is dit niet echt normaal? Heb de TV net 2 maanden.
btw: sorry voor de onduidelijke schets maar ik kan momenteel even geen foto's maken.
[ Voor 11% gewijzigd door schnumi op 29-11-2003 20:50 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"