Toon posts:

[PHP] postnuke hulp met nieuws-site

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb nu een site gemaakt met postnuke, en het is best mooi. Alleen het wordt een game/anime nieuws/reviews site. En ik heb nog wat probleempjes met headlines en hoe ik ergens de crew kan laten zien enzo. Dus is er iemand die mij hiermee kan helpen en die zelf ook een site met postnuke heeft gemaakt of er gewoon veel vanaf weet. Plz contact me hier op het forum of op hofkensben@hotmail.com op msn.

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:36
En wat is je probleempje dan? Als je je probleem niet wilt omschrijven hoef je (wat mij betreft) hier ook niet om hulp te vragen.

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al zeg ik wil een page kunnen aanmaken waar mijn crew geshowed wordt/info voor sponsors/partners. En ik wil graag de headlines op een andere manier weergegeven laten worden dus met een plaatje ervoor als het bijv. pc nieuws is. Ook moet ik nog het nederlandse language packet hebben want die kan ik nergens vinden. Zo duidelijk?

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

3 seconde tikwerk in Google voor nederlands phpnuke
De tijd die nodig was voor het stellen van de vraag was een veelfout van het zoeken...

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:36
Nee. :)
Lees alsjeblieft de informatie over het P&W beleid even door, in het bijzonder punt 5, "Een goede topicstart", dat is voor ons allebei prettiger.

[ Voor 3% gewijzigd door Soultaker op 29-11-2003 20:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
uhm dat is het punt vriend 3 seconden als ik naar de nederlandse postnuke site ga en ik registreer me krijg ik geen confirm en dat heb ik al 4x geprobeerd het is een bug. Dus daarom kan ik er niet aankomen. En ik vraag gewoon of iemand me kan helpen toch nie zo moeilijk?

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 23:50
Op tweakers helpen programmeurs elkaar. Het is de bedoeling dat je zelf werk doet, niet dat je anderen het voor je laat doen.

Hulp over postnuke moet je op hun forum vragen, dat is gebruik van software, en daar doen we hier niet aan. Hier worden mensen geholpen die zelf programmeren.

Bekijk Soultaker's hint, for starters...

[ Voor 11% gewijzigd door Grijze Vos op 29-11-2003 21:03 ]

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Verwijderd

Topicstarter
man man man ik begrijp niet waarom dat deze site nog bestaat hoor. ik heb nu al een paar keer iets gevraagd en elke keer krijg ik van die waardeloze antwoorden van dit mag niet en dat mag niet. Nou jullie zien mij niet meer terug. SJonge die noemen zich dan programmeurs en zelf kunnen ze niets. tssss

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:26

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Misschien is het dan eens tijd om aan je vraagstelling te werken ;). We helpen elkaar hier wel, maar we zijn hier geen vrijwilligers die maar een beetje de klusjes voor anderen op gaan knappen.

Eigenlijk zou ik je nog willen vragen om de faq van tweakers en dit forum door te nemen om te begrijpen wat daadwerkelijk de bedoeling is van het forum, maar dat is blijkbaar niet nodig aangezien je niet meer terug komt. Tot ziens..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.