offtopic:
Sowieso zou ik nooit voor een Sweex 5.1 kaart zijn gegaan. Als je gewoon goed geluid wilt is 2.1 ook goed, en dan had je een Sweex 2.1, of als die er niet zijn, een Sweex 4.1 geluidskaart kunnen kopen. Als je goed geluid wilt(dus echt dat je haren omhoog staan bij n goeie filt) dan koop je sowieso geen Sweex(mijn ervaringen met Sweex: t is kwaliteit noch kwantiteit), maar n Creative/Turtle Beach kaart

(Soundstorm, dat je op sommige moederborden vind, is ook goed, en naar horen zeggen zijn ook terratec kaarten zeer goed

)
Misschien kan je even op je geluidskaartje kijken wat voor chipset ie gebruikt, en daarop even gaan googlen. Meestal koopt Sweex spullen in, weten bij god niet wat het is, kwakken drivers op n cd, doen overal een sweeks logo op en verkopen het voor 3 tientjes meer oid.
incl de drivers (5.1.xxx).
Het versienummer van de drivers heeft meestal niks met t geluid te maken. Zou mooi zijn als ik aan versie 3.4 zit met m'n creative kaart... 4 subwoofers... of de drivers voor Linux (0.20a) zijn nog mooier voor m'n creative Audigy 2... 20 subwoofers en geen sattelites
edit:
uhm..heuJ, k heb zelf geen ervaring met Terratec, van m'n TB Montego (II/A3DXtream, weet nog steeds niet welke

) heb ik nu al 5,5 jaar lol, en in m'n eigen PC zit een Creative Audigy 2... ook leuk
[
Voor 19% gewijzigd door
RSpliet op 29-11-2003 22:06
. Reden: moge de taalpuristen struikelen over deze zin ;). ]