Toon posts:

WEB ! Mijn Homepage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil bovenstaand programma gebruiken.
Maar heb het volgende probleem na installatie en opstarten van het programma wat zo gaat zoals het volgens mij hoort te gaan.
Werken er geen enkele knop in het programma er is dus niets wat maar op een muisklik reageert.
Ik snap er niets van en op mijn laptop werkt het wel gewoon .

Allebei dezelfde OS windows XP Home edition.
Weet iemand een oplossing

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:00

AMDFreak

Intel is zo..

Update downloaden van internet?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Topicstarter
er is geen upgrade

Verwijderd

Zijn je beiden OS geupdate, spyware, virus en ander progsel vrij? Zorg hier op zn minst voor, dan effe removen en herinstallen.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Probeer eens Windows Update te draaien en het programma opnieuw te installeren. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:11
Compatibiliteits-modus dan? :? (Rechtklik op .exe -> Tabblad 'compatibiliteit' :))

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 00:08

Pyrus

Hardknock life

Is het een trial en heb je het al eerder geinstalleerd gehad? (en was toen de testperiode om?)

LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
nee het is geen trail en alles is geupdate net een nieuwe installatie.
vandaar dat ik niet snap dat het het niet doet

Verwijderd

Topicstarter
Billie schreef op 30 november 2003 @ 13:35:
Compatibiliteits-modus dan? :? (Rechtklik op .exe -> Tabblad 'compatibiliteit' :))
en ook dat helpt niet

• Qui-Gon Jinn
  • Laatst online: 07-07-2025
Ik heb de hele topic doorgelezen en ik vraag me af om welk programma het nu eigenlijk gaat. Of ontgaat mij nu iets? 8)7

Verwijderd

WEB !

Das toch zon heel oud sleur en pleur website maak proggie???

Zat destijds bij Compuserve.... warom zou je dat gebruiken....

Verwijderd

Topicstarter
Het is inder daad van WEB! en het heet Mijn Homepage.
De rede dat ik het wil gebruiken is omdat ik me nog nooit heb verdiept in het maken van een homepage.
En dit mocht ik van iemand lenen.
Ik dacht kan ik mooi ff oefenen.

Maar zijn er dan betere proggie's te krijgen die ook heel simpel werken.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Frontpage... :?

Verwijderd

Als ik jou was zou ik Dreamweaver gebruiken.Maar neem dan bijv. nr. 4 en niet MX,die is namelijk wat onoverzichtelijker...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 17:22:
Als ik jou was zou ik Dreamweaver gebruiken.Maar neem dan bijv. nr. 4 en niet MX,die is namelijk wat onoverzichtelijker...
Ik denk niet dat TS al zo ver is, daarom wil hij graag dat andere progje werkend krijgen. Wellicht is er een vergelijkbaar programma als WEB!, wat wel werkt onder xp?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 17:22:
Hallo, praat even over een moeilijk programma ( ik begrijp het programma wel hoor... na de eerste keer 7 uur aankloten :-p, maar lekker programma voor de rest )

Hot Dog Pro 7 schijnt aardig te zijn ( volgens een ex netscape composer gebruiker die niets begrijpt van dreamweaver :p )

[ Voor 5% gewijzigd door swampy op 01-12-2003 17:26 ]

There is no place like ::1

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 16:52:
Het is inder daad van WEB! en het heet Mijn Homepage.
De rede dat ik het wil gebruiken is omdat ik me nog nooit heb verdiept in het maken van een homepage.
En dit mocht ik van iemand lenen.
Ik dacht kan ik mooi ff oefenen.

Maar zijn er dan betere proggie's te krijgen die ook heel simpel werken.
Ja, ik heb toevallig eens ervaring op kunnen doen met dit programma en ik kan je vertellen dat het pure bagger is. Gebruik eens een ander programma als DreamWeaver of zelfs FrontPage wat nog beter is. En dat zegt genoeg.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 17:24:
[...]

Ik denk niet dat TS al zo ver is, daarom wil hij graag dat andere progje werkend krijgen. Wellicht is er een vergelijkbaar programma als WEB!, wat wel werkt onder xp?
MS Frontpage..? Veel simpeler kan het toch echt niet hoor... :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 17:26:
[...]

Ik had het over dreamweaver :) (lezen? ;))

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 17:26:
[...]

De code die daaruit rolt is ...umm... nou ja.. zelf HTML tag experts komen daar nog niet uit!

Verwijderd

swampy schreef op 01 december 2003 @ 17:25:
[...]

Hallo, praat even over een moeilijk programma ( ik begrijp het programma wel hoor... na de eerste keer 7 uur aankloten :-p, maar lekker programma voor de rest )

Hot Dog Pro 7 schijnt aardig te zijn ( volgens een ex netscape composer gebruiker die niets begrijpt van dreamweaver :p )
Sorry,maar ik ben ook met DW begonnen en had het binnen "no time" onder de knie en het voordeel ervan is,dat als je de simpele zooi hebt gehad,je ook de ietwat moeilijkere dingen gewoon in DW kunt doen..

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:47
swampy schreef op 01 december 2003 @ 17:28:
[...]

De code die daaruit rolt is ...umm... nou ja.. zelf HTML tag experts komen daar nog niet uit!
De nieuwste 2002 versie is al een heel stuk beter dan eerst, ze gaan vooruit

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 17:29:
[...]

Sorry,maar ik ben ook met DW begonnen en had het binnen "no time" onder de knie en het voordeel ervan is,dat als je de simpele zooi hebt gehad,je ook de ietwat moeilijkere dingen gewoon in DW kunt doen..
Waar Waar! Zodra je eenmaal gewend bent aan de interface ... dan kun je de mooiste dingen maken. Echt perfect programma, maar voor vele beginners te moeilijk. Daarom raadt ik ook aan om eens te kijken naar Hot Dog Pro, al was het alleen maar omdat een ander persoon, dat dreamweaver maar niet begrijpt, daar wel mee kan werken.

Het programma WEB! is natuurlijk troep, maar ja dat wisten we al toen het in de winkel lag. Domste vond ik het dure "expert" pakket... met als enige verschil, nog meer lelijke templates, buttons, soundeffects enzo.

Ook frontpage is aardig... de code is zwaar vervuilt maar gelukkig werkt het met tegenwoordige ( XP/2003 ) versies wat beter en kun je de pagina's zien in meeste browsers!

En zoals al gezegt, de code uit Frontpage XP/2003 is behoorlijk clean .. voor frontpage!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Laten we het maar weer over het probleem van de topicstarter gaan hebben, en geen discussie houden over andere paketten.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

SH007 schreef op 01 december 2003 @ 17:45:
Laten we het maar weer over het probleem van de topicstarter gaan hebben, en geen discussie houden over andere paketten.
Sure maar ik denk dat de TS gewoon het pakket opnieuw moet installeren :-), blijkbaar is er ergens iets fout gegaan!

• Qui-Gon Jinn
  • Laatst online: 07-07-2025
Dat denk ik ook. Gewoon opnieuw installen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het op je laptop perfect werkt terwijl dat zelfde progsel niet op een andere pc fatsoenlijk zou werken.

offtopic:
by the way... een echte webmaster bouwt z'n websites met NotePad 8)

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:34

pietje63

RTFM

Qui-Gon Jinn schreef op 01 december 2003 @ 20:13:
offtopic:
by the way... een echte webmaster bouwt z'n websites met NotePad 8)
OBJECTION notepad heeft een hoop nadelen zoals geen syntax herkenning etc.

Verder:
Als je graag wilt gaan beginnen met het maken van een website en je hebt er geen ervaring mee zou ik een iets nieuwer programma pakken dan WEB! aangezien de nieuwe programma's vaak een stuk makkelijker werken.

Enkele voorbeelden
- frontpage zit bij micrososft office professional dus er is een kans dat je dit al hebt
- dreamwaver van maromedia (iemand raadde versie 4 aan voor de overzichtelijkheid deze is tevens goedkoper en heeft meer dan genoeg functies)
verder:
- http://www.handleidinghtml.nl/
- http://www.coolpage.com/cpg.html
- http://www.adobe.nl/products/golive
- http://www.sausage.com/
- http://www.meesterweb.nl/

oa met dank aan pagine.nl

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 14:14

Spacecowboy

XBL: Biggmans

pietje63 schreef op 01 december 2003 @ 20:37:
[...]

OBJECTION notepad heeft een hoop nadelen zoals geen syntax herkenning etc.

Verder:
Als je graag wilt gaan beginnen met het maken van een website en je hebt er geen ervaring mee zou ik een iets nieuwer programma pakken dan WEB! aangezien de nieuwe programma's vaak een stuk makkelijker werken.

Enkele voorbeelden
- frontpage zit bij micrososft office professional dus er is een kans dat je dit al hebt
- dreamwaver van maromedia (iemand raadde versie 4 aan voor de overzichtelijkheid deze is tevens goedkoper en heeft meer dan genoeg functies)
verder:
- http://www.handleidinghtml.nl/
- http://www.coolpage.com/cpg.html
- http://www.adobe.nl/products/golive
- http://www.sausage.com/
- http://www.meesterweb.nl/

oa met dank aan pagine.nl
Als we hier even op de legale weg gaan denken, denk ik niet dat een beginnend web editor €400 tot €500 gaat neerleggen voor een pakket. (en dat kosten de pakketten hierboven allemaal...)

Dan kan je net zo goed word gebruiken (ja ik weet het, HTMl output is verschrikkelijk...), voor een beginner is het mooi; en aangezien de meeste mensen word wel hebben...

Persoonlijk vind ik al die "free WYSIWYG HTML" editors allemaal gepruts in de marge. Ik zelf gebruik dreamweaver MX, en dat is een topprogramma (lang leve surfspot licenties!)

HENG HENG

Pagina: 1