There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
Verwijderd
ik geloof dat je PCI bus bij 100mhzbus automatisch weer terug klapt naar 33mhz, maar dat weet ik niet zeker!!
je hebt gelij alle maxtors die nu uitkomen ook die laatste 40 gig enzo zijn speciaal ontwikkeld voor de 66mhz bus en op een 486 doen ze het nog beter
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
In dit geval kun je net zo goed een Maxtor kopen, want bij een FSB van 100 Mhz loopt je PCI op 33,3 Mhz (divider 1/3). Bij 66 Mhz FSB loopt ie ook op 33,3 Mhz (divider 1/2). Maar mocht het zo zijn dat die celly 550 niet trekt en je zet hem op een FSB van 83 Mhz, dan wordt je PCI 41,5 Mhz, en dat vinden de meeste hd's van Maxtor niet leuk.
Martijn
P.S. Ik zou gewoon voor IBM gaan, die geven in ieder geval nooit problemen.
Martijn
P.S. Ik zou gewoon voor IBM gaan, die geven in ieder geval nooit problemen.
Let op dat overklokken niet altijd betekent dat je pci apparaten harder gaan werken: mijn p3 450 draait op 558 (124 mhz) en de pcidivider staat dus op 1/4 oftewel 31 mhz
Je processor draait dan sneller terwijl je harddisk langzamer is
Je processor draait dan sneller terwijl je harddisk langzamer is
ja, als je je 366 op 100 mhz fsb bus zet dan heb je nergens problemen mee, behalve dan dat je processor een beetje warm kan worden.
Als je processor het haalt, en je hebt een bx board met 100 mhz geheugen, dan is er niets aan de hand. dan doet een maxtor het ook gewoon hoor.
Als je processor het haalt, en je hebt een bx board met 100 mhz geheugen, dan is er niets aan de hand. dan doet een maxtor het ook gewoon hoor.
Pagina: 1