• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Hoi,

ik ben een beetje aan het orienteren voor een nieuwe gsm. Nou heb ik mijn ogen laten vallen op de:
Samsung e700

en de
SonyEricsson z600

Iemand enig idee welke van de 2 de beste kwaliteit camera heeft? En welke qua prijs/kwaliteit het beste is...
Bij voorbaat dank.

Laten we lekker link gaan doen!!!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:47
Over de SonyEricsson camera kan'k niets vinde, over de samsung dit: Camera : ¼”, VGA, CMOS...

|>

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
De camera van de E700 is veel beter. Ik weet niet of je de T610 kent, maar de Z600 heeft een net zo slechte camera. Daarnaast is de E700 veel kleiner dan de Z600 en ziet hij er (maar dat is persoonlijk) veel stylisher uit. Toch is de Z600 net iets geavanceerder en heeft een veel betere menustructuur. Je moet de specs even vergelijken op bijvoorbeeld GSMArena.com. Als je een iets minder functies nodig hebt dan zou ik voor de E700 gaan.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:59

Pogostokje

* twiet *

Heb bij beide camera's niet de illusie dat je er je vakantiefoto's ofzo mee kan maken. ;)
Ze zijn beide fixed-focus en de lens is erg beroerd. Ze zijn dan ook alleen voor MMS doeleinden waarbij het niet uitmaakt dat het niet zo scherp is allemaal. De 'beste' camera's gaan nog steeds niet hoger dan 640x480 en hebben een kwaliteit die slechter is dan die van een webcam. Volgens mij hebben de toestellen die ji noemt de helft van die resolutie maar dat weet ik niet zeker, dat kan je echter zelf natuurlijk ook zo even opzoeken bij de fabrikant....

Edit:
Oke, ik ben te goed. De E700 heeft een 640x480 camera, de Z600 een 352 x 288 camera. In beide gevallen is het schermpje minder dan wat je kan maken dus op het scherm ziet het er niet uit, stuur je de foto over dan is het iets beter maar het blijft prut.

[ Voor 22% gewijzigd door Pogostokje op 29-11-2003 20:07 ]

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:57

jagermeister

Artillerie magneet :-(

edit:
Hier stond iets ongenuanceerds :P

[ Voor 88% gewijzigd door jagermeister op 29-11-2003 20:26 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 12:36

Whuzz

Dodgeball!

jagermeister1 schreef op 29 november 2003 @ 20:06:
Ik ga nooit meer voor SonyEricsson. In iedergeval niet meer voor een GSM waar het woordje Ericsson in voorkomt. T10s, T28i en T68i gehad. Alle 3 bagger!
Leuke flame en bovendien compleet offtopic |:(

Misschien valt er nog wat te redden als je er een fatsoenlijke onderbouwing bij zet?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:57

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Whuzz schreef op 29 november 2003 @ 20:20:
[...]

Leuke flame en bovendien compleet offtopic |:(

Misschien valt er nog wat te redden als je er een fatsoenlijke onderbouwing bij zet?
Hmmm ja...heb momenteel problemen met mij T68i. Was niet als flame bedoeld. Voor mij is het gewoon waar. Ik persoonlijk heb gewoon slechte ervaringen met Ericsson. Vooral de menu's zijn langzaam. Mijn T68i heeft momenteel bereikbaarheids problemen. Mijn post had wel wat genuanceerder gekund ja. Ik wijzig hem wel.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10 01:05

Hironshy

Orooo!!!

Hier wordt de kwaliteit van beide camera's vergeleken: http://www.samsunghandphones.com/E700pics1.htm

Alleen al vanwege de resolutie zou ik de E700 nemen. Ook vind ik dat de E700 betere kleuren weergeeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Hironshy op 29-11-2003 21:29 ]

• DarkWingDuck
thnx a lot :D kheb een hoop goeie dingen gezien :)

• DarkWingDuck
en als 't niet om de cam zou gaan... voor welk toestel zouden jullie dan gaan? de prijs scheelt wel aanzienlijk...

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kan niet spreken over de Samsung, maar de foto kwaliteit van de SONY Z600 is echt niks. Ik heb hem zelf ook een tijdje al, maar de foto's vind ik zwaar tegenvallen. Nu vind ik dit niet zo heel erg, want ik gebruik die toch niet zo veel. Voor de rest vind hem perfect die SONY.
Maar misschien had ik toch voor de Samsung moeten gaan? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Br@m op 30-11-2003 12:35 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• DarkWingDuck
dat quick share werkt ook goed enzo?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik weet niet hoe je het noemt, maar ik kan netjes en makkelijk via BT en IR plaatjes verzenden van mijn Laptop naar mijn Z600. Voor de rest gebruik ik al die extra dingen niet zo. Ik had hiervoor een Samsung S500, en daar kreeg ik dit niet mee voor elkaar, maar dat kan ook aan mij liggen. :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• WaRn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2024
Nog updates/nieuwe meningen over de kwaliteit van de camera-GSM's?
Hoe zit het met stand-by tijd van camGSMs? lang,kort, langer, korter?

Vacuum...in the back o' my head

Pagina: 1