Laten we lekker link gaan doen!!!
Ze zijn beide fixed-focus en de lens is erg beroerd. Ze zijn dan ook alleen voor MMS doeleinden waarbij het niet uitmaakt dat het niet zo scherp is allemaal. De 'beste' camera's gaan nog steeds niet hoger dan 640x480 en hebben een kwaliteit die slechter is dan die van een webcam. Volgens mij hebben de toestellen die ji noemt de helft van die resolutie maar dat weet ik niet zeker, dat kan je echter zelf natuurlijk ook zo even opzoeken bij de fabrikant....
Edit:
Oke, ik ben te goed. De E700 heeft een 640x480 camera, de Z600 een 352 x 288 camera. In beide gevallen is het schermpje minder dan wat je kan maken dus op het scherm ziet het er niet uit, stuur je de foto over dan is het iets beter maar het blijft prut.
[ Voor 22% gewijzigd door Pogostokje op 29-11-2003 20:07 ]
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Hier stond iets ongenuanceerds
[ Voor 88% gewijzigd door jagermeister op 29-11-2003 20:26 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Leuke flame en bovendien compleet offtopicjagermeister1 schreef op 29 november 2003 @ 20:06:
Ik ga nooit meer voor SonyEricsson. In iedergeval niet meer voor een GSM waar het woordje Ericsson in voorkomt. T10s, T28i en T68i gehad. Alle 3 bagger!
Misschien valt er nog wat te redden als je er een fatsoenlijke onderbouwing bij zet?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Hmmm ja...heb momenteel problemen met mij T68i. Was niet als flame bedoeld. Voor mij is het gewoon waar. Ik persoonlijk heb gewoon slechte ervaringen met Ericsson. Vooral de menu's zijn langzaam. Mijn T68i heeft momenteel bereikbaarheids problemen. Mijn post had wel wat genuanceerder gekund ja. Ik wijzig hem wel.Whuzz schreef op 29 november 2003 @ 20:20:
[...]
Leuke flame en bovendien compleet offtopic
Misschien valt er nog wat te redden als je er een fatsoenlijke onderbouwing bij zet?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Alleen al vanwege de resolutie zou ik de E700 nemen. Ook vind ik dat de E700 betere kleuren weergeeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Hironshy op 29-11-2003 21:29 ]
Maar misschien had ik toch voor de Samsung moeten gaan?
[ Voor 8% gewijzigd door Br@m op 30-11-2003 12:35 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Hoe zit het met stand-by tijd van camGSMs? lang,kort, langer, korter?
Vacuum...in the back o' my head