Toon posts:

(xp) map en bestands rechten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo na een tijdje bezig te zijn geweest met het installeren van een apache webserver onder windows xp nl prof.
Nu kwam ik er achter dat de mapen waar mijn server files staan en de rest van de computer geen schrijf rechten zijn in te stellen.
Nu wilde ik phpnuke gaan instaleren maar dat gaf in het begin een hoop fout meldingen maar nu krijg ik dit: zie url http://62.163.119.116/phpnuke/

Als het goed is zie je dus nix nu weet ik bijna zeker dat dit zit in het toekennen van de map en bestands rechten!
Maar ik krijg dit dus niet goed
elke keer als ik bij eigenschappen zeg dat het niet schrijven moet zijn doet i net als of want je ziet hem bezig maar als je terug gaat staat i weer zoal als i was.

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft want ik krijg er nu een kunst hoofd van.
Ik hoop snel een waardevolle recatie te krijgen!

alvast bedankt!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 20:13 . Reden: onduidelijkheid?!?! ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

gaborroos,

Welkom op GoT :)
Op GoT worden er een groot aantal topics per dag geopend - om dit allemaal een klein beetje overzichtelijk te houden, hebben we een paar regeltjes opgesteld die voorkomt dat het een rotzooitje wordt:
  • Bedenk een duidelijke topic titel - dit is het eerste wat iemand die jouw topic ziet leest, en is dus voor een gedeelte jouw visite kaarte.
  • Voordat je een topic opent - zoek zelf even naar je probleem. Zowel GoT, als Google zijn goede search engines. Type hier wat zoek woorden in - wat krijg je terug? Wat heb je daarmee geprobeerd? Neem die ook even op in je topic start. Hiermee voorkom je dat mensen dingen voorstellen die jij al gedaan hebt :)
  • Omschrijf je probleem duidelijk en netjes. Jouw topicstart is het visitekaartje voor de mensen die je topic aangeklikt hebben. Schrijf je topic start netjes, gebruik hoofdletters, comma's en punten. Probeer er een duidelijk verhaal van te maken. Wat losse feitjes hier en daar zorgt er voor dat mensen al geen zin meer hebben om je vraag te bekijken - een duidelijk gestructureerd verhaal straalt uit dat jij moeite er voor wilt doen - dan wil iemand anders er ook sneller moeite voor doen.
Probeer je topic start even zo aan te passen dat het een duidelijk verhaal wordt - het is nu wel heel erg onduidelijk namelijk :)