Toon posts:

vice city textures (pic)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb GTA 3 vice City gekocht maar als ik dit speel heb je soms zo van die "vlakken" dat nog niet mooi zijn, en als je er dan oprijd of dichtbij komt, hup, zijn ze ineens mooi.

Zoals als je met een helikopter vliegt zie je duidelijk zo vlakken die niet mooi zijn, andere dan weer wel.

Of dat je rijd, en ineens steek je tege iets (onbeeldig) en hup, dan ineens staat daar een hek.

Is wel of hij precies altijd te laat is om die textures te laden.

screenshot--> niet zo duidelijk omdat file onder de 50kb moest zijn. Maargoed je kunt wel zien:

http://www.theforumisdown...les/0103/GTAVicecity1.jpg

Zoals je kunt zien, is de straat en stoep zeer slecht, je ziet de borduren niet enzo, als je dan iets verder rijd, hup, ineens is die baan super mooi :? Links zie je dan ook als je goed kijkt water op straat, soms is dit zeer veel. En je ziet ook strepen op die trap daar. En die eerste lantaarnpaal staat te hoog. Soms is het ook alsof auto's zweven, en dan ineens *flup* is alles mooi, maar daar komt dan weer een ander vlak aan.... :(

wat heb ik geprobeerd--> laatste drivers, frame limiter on/off (heb fraps aan, en nooit onder de 100fps op 1024*768. En die patch proberen te instaleren, maar luktte niet, hij gaf altijd fouten :?

wat kan dit zijn?? Kan iemand me helpen??

specs-->

ASUS A7N8X deluxe
Sapphire Radeon 9600PRO
2x 256mb DDR RAM PC3200
S-ATA 80GB HD
Windows XP PRO

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:10

BioHazard

*\o/*

:r
Dit hoort in problemen en vragen! Ik had dit ook en bij is dit gefixed door andere drivers te proberen! :>

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dit heb ik ook gehad. Toen ik win2k nog gebruikte had ik het nooit, maar toen ik overging op XP had ik dat idd ook, ook nog na een reinstall van GTA. Ook een andere (snellere) videokaart verhielp het niet.

Wat er wel hielp, was simpelweg gewoon de patch (1.1) installeren :) Maarja zoals jij zegt lukt het niet, ik zou toch maar nog een keer proberen om het te installeren, misschien een andere patch downloaden (je hebt em toch wel legaal he? :P). Wat je evt misschien ook nog zou kunnen proberen is aan de draw-distance klooien.

Verwijderd

Topicstarter
nouwja, draw distance, gaat niet echt helpen denk ik want het "vlak" dat niet mooi is, is niet ver, maar soms vlak onder ja :)

edit: bij jouw werktte het onder W2k? Dan zal ik het wel eens instaleren onder W2k3 :) eens zien of dat iets verandert

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 19:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bi0Hazard schreef op 29 november 2003 @ 19:07:
:r
Dit hoort in problemen en vragen! Ik had dit ook en bij is dit gefixed door andere drivers te proberen! :>
Ik heb al geprobeerd met verschillende drivers

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-01 15:24
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 19:05:
hoi,

ik heb GTA 3 vice City gekocht maar als ik dit speel heb je soms zo van die "vlakken" dat nog niet mooi zijn, en als je er dan oprijd of dichtbij komt, hup, zijn ze ineens mooi.

blablabla...
Doe rechtermuisknop op je bureablad => ga naar Instellingen => Geavanceerd => 3D en doe de slider van Direct3D naar Rechts (op Kwaliteit dus) nu zou het moeten lukken volges mij :*)

Verwijderd

Zotn_Dré schreef op 29 november 2003 @ 19:23:
[...]

Doe rechtermuisknop op je bureablad => ga naar Instellingen => Geavanceerd => 3D en doe de slider van Direct3D naar Rechts (op Kwaliteit dus) nu zou het moeten lukken volges mij :*)
Ik heb het ook en dit is het enige wat ik nog niet geprobeerd heb. Patchen en andere drivers werken niet.

Het is in elk geval een specifiek Ati probleem,want ik heb ook een 9600 en hiervoor een 8500 en daar gebeurde het ook.

Vrij irritant, soms zie je hekken ook helemaal niet enzo, en bots je tegen een onzichtbare muur.

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
www.vicecity.com -» 1.1 patch downloaden -» installeren -» probleem opgelost

Verwijderd

zo te zien aan je frames heb je de Frame Limiter uit gezet, als je deze uit zet wordt GTA VC onstabiel, de frame limiter zorgt dat je frames op 60 fp/s blijven en gta vc stabiel blijft :).

gewoon ingame naar Options>Graphics>Frame Limiter uit zette.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 19:37:
zo te zien aan je frames heb je de Frame Limiter uit gezet, als je deze uit zet wordt GTA VC onstabiel, de frame limiter zorgt dat je frames op 60 fp/s blijven en gta vc stabiel blijft :).

gewoon ingame naar Options>Graphics>Frame Limiter uit zette.
Idd dit is de enige goede oplossing ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
uhm uhm, staat in men openingspost dat ik dat al geprobeerd heb. Patch instaleren lukt niet, tijdens instaleren geeft hij fout aan.

W2k3 juist daar hetzelfde.

Zal wel prob zijn GTA met ATI drivers. Men vriend heeft ook game op TI4400, en nergens last van

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 22:32:
... Patch instaleren lukt niet, tijdens instaleren geeft hij fout aan.
Zolang die patch er niet opstaat gaat het probleem niet weg.

Op pagina 24 van het boekje staat trouwens hoe je je probleem opgelost krijgt.

Firmpete on Aerie Peak

Pagina: 1