Ik heb een 3c900-b netwerkkaart (van Chello)in mijn "server" hangen. Hij doet het prima onder Windows 98 SE en via ICS heeft het hele huis internet toegang. Ik wilde er Windows 2000 professional opzetten (dual boot) maar op de een of andere reden is die kaart niet aan de praat te krijgen.
Ik heb echt al van alles geprobeerd.
Nieuwe drivers, IRQ settings, BIOS instellingen, oude NT drivers, wIN98 drivers, maar steeds maar "This device is'nt using any resources because it has a problem.."
Na zoveel testen zou je bijna zeggen dat die kaart kaduuk is, maar hij doet het dus prima onder Win 98 SE
Ik ben over het algemeen niet geneigd om 3Com producten zo snel af te zeiken, maar ik ben hier echt ontevreden over!
Wie weet waar dit aan kan liggen?
Ik heb echt al van alles geprobeerd.
Nieuwe drivers, IRQ settings, BIOS instellingen, oude NT drivers, wIN98 drivers, maar steeds maar "This device is'nt using any resources because it has a problem.."
Na zoveel testen zou je bijna zeggen dat die kaart kaduuk is, maar hij doet het dus prima onder Win 98 SE
Ik ben over het algemeen niet geneigd om 3Com producten zo snel af te zeiken, maar ik ben hier echt ontevreden over!
Wie weet waar dit aan kan liggen?
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!