Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telfort & Ericsson

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik ben van plan om de Ericsson a2618s te kopen met Prepaid Telfort. :)

Heeft er al iemand ervaring met die phone?
En wie weet hoe Telfort is in de buurt van Apeldoorn? Beter dan Dutchdone (wat ik nu heb :'()?

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 10:27 schreef [MoRtAl] het volgende:
En wie weet hoe Telfort is in de buurt van Apeldoorn? Beter dan Dutchdone (wat ik nu heb :'()?
Ga er gewoon vanuit dat Telfort beter is als Dutchtone. Simpelweg omdat ze hun grote stiefbroer Libertel achter zich hebben staan.

En wat betreft die Ericsson: ik zou het niet doen. Ik denk dat de meeste mensen het met me eens zijn dat er veel betere merken toestellen te koop zijn. Gebruiksvriendelijke toestellen ook nog. Als je het dan over Telfort prepaid hebt; kijk eens naar een Nokia 3210/3310/6210 of een Siemens C35i/M35i (met Q van Telfort).

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 10:50

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

nouja, ik moet zeggen dat ik die ericson telefoontjes gewoon niet zo mooi vind, maar verder zijn het best fijne foontjes...

verder is telfort gewoon ok, als hun netwerk het ff laat afweten dan neemt het libertel netwerk het over, en libertel heeft gewoon een ggoed netwerk, dus er zijn echt maar weinig plekken waar je ggeen bereik hebt..

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 11:30
Jah, ik heb hem.....naast m'n C35I
De Ericsson is een fijn toestel, met W@P en de standaard telfor "wap" service.
Er zit voice dialing op, 4 eigen beltonen etc.
De moeite waard om te kopen! :)

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

DataCopy

Dum vita est spes est

heb jij het nu over de 2618 of de 2628? Want zover ik weet heeft de 2618 geen WAP.....

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
Op vrijdag 08 december 2000 10:27 schreef [MoRtAl] het volgende:
hey

ik ben van plan om de Ericsson a2618s te kopen met Prepaid Telfort. :)

Net buiten zwolle richting Epe is telfort :r :r :r :r :r

Ik ben overgegaan op libertel

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb de 2618 en die heeft gewoon WAP. Erg fijn toestel, absolute aanrader. Bovendien heb ik met dit toestel met het zelfde abbo beter ontvangst op bepaalde plekken als met mijn Nokia 6150 (in memoriam, = gejat :( )

Er zit maar een nadeel aan dit toestel imho en dat is dat je sms-boxen op een of andere manier erg traag zijn. Daarmee bedoel ik dat als je op lezen klikt dat het even duurt voor je het berichtje voor je snuffert hebt.

Verder absoluut een toptoestel!

Over telfort zelf ben ik iets minder positief te spreken, ik heb erg goeie ervaringen met Ben. Goedkoop en goed maar daar is recent al een topic over geweest, dus daar kun je even de search voor gebruiken.

Verwijderd

ik heb een tijdje t28s gehad, hij zag er vet uit en qua opties zeker niet slecht alleen het nadeel was dat hij wel is uitviel en dat de menu's supertraag werkten. Ook hoorde ik van degene die ik belde dat er een superirritante echo was. Nokia is gewoon beter met telefoons.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik had een GF 768

wel ok, beetje gaar disply

heb um aan m'n moeder gegeven >:)

Verwijderd

Ik heb een hekel aan Ericssons. Ik heb er al 2 gehad en ik was er totaal niet tevreden over. Ik had nergens ontvangst :? en de menu's trekken op niks! Het enige voordeel vond ik dat ze klein waren.
Maar ben ik nu blij met mijn Motorola zeg...
Pagina: 1