Toon posts:

DVD+RW/CD-RW kan geen CD's overburnen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst de Aopen DRW4410 gekocht.

Werkt perfect op 1 ding na, ik kan geen enkele MB overburnen.
Hoe kan dit? Ik gebruik de nieuwste versie van Nero 6.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Heb je overburnen al wel ingeschakeld in Nero zelf?

En wat voor media gebruik je, en hoever wil je overburnen. Mijn PX708A haalt de 85 vaak niet omdat de media dat niet aankan ( jammer )

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik ingeschakeld, had ik er even bij moeten zeggen...

Ik heb TDK schijfjes gebruikt, maar ik heb nu ook That's Write schijfjes en daarmee lukt het ook niet.

Ookal probeer ik gewoon 1 minuutje over te burnen, het lukt niet...

Hij gooit de cd er gewoon uit, de cd werkt dan wel maar houdt gewoon op met spelen op het moment dat hij gestopt is met branden.

Ik gebruik dus gewoon een 80 minuten cd, en ik wil 81 minuten branden.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 18:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
even een klein schopje.

Heeft iemand eerder van dit probleem gehoord of heeft iemand een oplossing?

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Je zou eerst moeten zien of je cdtjes wel kunnen overburned worden. Kan je proberen met Nero CDSpeed (zit bij Nero 5 of 6). Niet alle plaatjes kunnen meer dan de officiële capaciteit hebben. Dit is van soort plaat tot plaat verschillend.

Verder moet je brander het ook kunnen. Dit zou je kunnen nazien door Nero Infotool (zit normaal gezien ook bij een Nero bundle).

Als beide positief zijn, dan kan je overburnen als je opties in Nero juist staan. Anders niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon met dezelfde media makkelijk 3 minuten overburnen met mijn oude CD brander, dus ik vrees dat ik niet kan overburnen met mijn nieuwe brander :(

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Waarom hang je niet zoals je oude cd brander als je nieuwe dvd brander gewoon in je kast!

Als er plaats is natuurlijk!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een DVD speler erin zitten zodat ik direct van dvd naar dvd kan kopieren.

Ik heb verder in mijn kast nog wel plaats maar ik heb geen IDE aansluitingen meer, want er zitten verder nog 2 HDD's in.

En ik heb mijn CD branden aan de PC van de rest van de familie over gedragen.

Ik moet voortaan denk ik maar via het netwerk de bestanden die ik wil branden naar die andere pc gooien en daar branden (indien ik een overburn moet maken)

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 22:49:
ik heb een DVD speler erin zitten zodat ik direct van dvd naar dvd kan kopieren.

Ik heb verder in mijn kast nog wel plaats maar ik heb geen IDE aansluitingen meer, want er zitten verder nog 2 HDD's in.

En ik heb mijn CD branden aan de PC van de rest van de familie over gedragen.

Ik moet voortaan denk ik maar via het netwerk de bestanden die ik wil branden naar die andere pc gooien en daar branden (indien ik een overburn moet maken)
Netwerk? natuurlijk via Nero ( en NeroNet, ja ja branden OVER het netwerk en het mooiste... je hoeft geen dure NeroNet server editie ofzo te kopen, het programma krijg je "gratis" met de rest van het Nero pakket :-) )

[ Voor 15% gewijzigd door swampy op 30-11-2003 22:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik wist helemaal niet dat dat bestond! dat moet ik dan maar eens gaan uitzoeken! bedankt!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:35

Wimmel

Hello

Ik weet niet of je met je oude brander dezelfde versie van Nero hebt gebruikt dus:
Weet je zeker dat je de laatste versie van Nero 6 hebt? In Nero 6.0.0.15 zit een bug waardoor je niet kan overburnen. Je kunt of upgraden naar de laatste versie of de Patch downloaden en installeren.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Verwijderd

Nieuwe firmware al geprobeerd?

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-03 13:22
Wimmel schreef op 30 november 2003 @ 23:25:
Ik weet niet of je met je oude brander dezelfde versie van Nero hebt gebruikt dus:
Weet je zeker dat je de laatste versie van Nero 6 hebt? In Nero 6.0.0.15 zit een bug waardoor je niet kan overburnen. Je kunt of upgraden naar de laatste versie of de Patch downloaden en installeren.
Je zal vast last hebben van de nero bug. probeer nero 6.0.0.0 is. werkt perfect bij mij.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

dinokiller schreef op 30 november 2003 @ 23:48:
[...]

Je zal vast last hebben van de nero bug. probeer nero 6.0.0.0 is. werkt perfect bij mij.
6.0.0.23 is ook goed hoor, geen bug tegengekomen ( wel bugspray in de buurt daartegen.. altijd handig )

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Nero 6.0.0.23, en ik heb de nieuwste firmware in mijn brander gezet.

Vandaag ga ik denk ik even een cd over neroNET te installeren.
Pagina: 1