Je vroeg of ik nog wat foutmeldingen wil plaatsen, maar ik krijg maar 1 melding:
Unknown(): Unable to load dynamic library './php_curl.dll' - Kan opgegeven module niet vinden.
alleen elke keer met een ander bestand. Wat betreft dat IMAP gebeuren, ik weet wel hoe ik dat moet doen, simpel weg door 'extension=php_imap.dll' ofzoiets toe te voegen aan php.ini. Ik snap alleen niet waarom de bestanden niet geladen kunnen worden.
Ik heb uit de install.txt begrepen dat je extension_dir in moet stellen op de map waar ze instaan, dat heb ik ook gedaan:
extension_dir = "D:\Support\PHP\extensions"
Dan krijg ik nog de zelfde fout, alleen dan dat de module 'D:\Support\PHP\extensions\php_curl.dll" etc niet gevonden kan worden, terwijl het pad en filename wél klopt. Ik heb ook geprobeerd met een '\' aan het eind, en door de '\' door '/' te vervangen, maar ook dit levert geen resultaat op.
Nog bedankt voor dat stukje code voor error_reporting. Er zit alleen geen fout in het script, want anders kan het (lijkt me) ook niet werken op mijn domein?
Tot slot: Wat bedoel je precies met 'Zou je misschien eens de beide outputs van phpinfo() (zowel domein als eigen webserver) beschikbaar kunnen maken?' En over apache, ik gebruik IIS