Bij het branden van mp3'tjes als audio cd, dan gebruikt Nero 6.0.0.19 veel CPU-tijd (meer dan 80%). En daardoor loopt de leesbuffer ook steeds leeg en wordt de CD niet aan één stuk door gebrand. Uiteindelijk is de CD wel leesbaar, maar het is toch best irritant als het branden zo lang duurt en je niets anders op dat moment kan doen. Het maakt niet veel uit op welke snelheid ik brand, want zowel bij 16X als bij 40X wordt er zeer veel CPU gebruikt.
Dit is alleen bij audio cd's, want bij datacd's (of bij het branden van wav's) wordt er nauwelijks CPU gebruikt. Het lijkt er dus op dat Nero bij het omzettingsproces van mp3 naar wav, erg veel CPU nodig heeft.
Heeft iemand een idee waar dit door komt?
-Mijn harde schijven hebben genoeg vrije ruimte en zijn nauwelijks gefragmenteerd.
-DMA staat aan voor de harde schijven en de brander
-Ik heb ook de versie van Nero, die bij mijn brander geleverd werd, geprobeerd, maar zelfde probleem.
Specs:
Nero 6.0.0.19
Win2k SP4
Liteon 48246S
AMD Athlon 600MHz
256MB RAM
Dit is alleen bij audio cd's, want bij datacd's (of bij het branden van wav's) wordt er nauwelijks CPU gebruikt. Het lijkt er dus op dat Nero bij het omzettingsproces van mp3 naar wav, erg veel CPU nodig heeft.
Heeft iemand een idee waar dit door komt?
-Mijn harde schijven hebben genoeg vrije ruimte en zijn nauwelijks gefragmenteerd.
-DMA staat aan voor de harde schijven en de brander
-Ik heb ook de versie van Nero, die bij mijn brander geleverd werd, geprobeerd, maar zelfde probleem.
Specs:
Nero 6.0.0.19
Win2k SP4
Liteon 48246S
AMD Athlon 600MHz
256MB RAM
[ Voor 5% gewijzigd door raas op 29-11-2003 17:39 ]
An eternity is very, very long, especially towards the end.