SBLive + MSI K7Tpro2 = geen 3d !!!

Pagina: 1
Acties:

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
als ik, maak niet uit in welke, sblive in mijn pci slot van mijn msi bordje prik doet de kaart het prima..
hij kent de kaart installeert hem en ik kan vervolgens er mee werken(mp3)

maar als ik een spel op start(q3/ut) hangt het systeem tijdens het opstarten hiervan..

iemand enig idee?
ik heb verschillende sloten geprobeerd, draai liveware 3, win98se op duron650@850 128 pc133, matrox g200(tijdelijk)

hartelijk dank voor mogelijke reacties!!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 10:36

J.apiooo

FWN

Ik heb ook de MSI K7T Pro 2 + Duron 650@850... volgens mij ligt het aan de onboard-sound card... Mijn geluid komt van mijn 128 PCI Creative kaartje, mijn mijn spelpoort is die op het moederbord.. Probeer in de BIOS de moederbord-instellingen uit te schakelen voor die onboard-sound.... kan helpen

Jaap

• SanduTje
dat heb ik ook al gedaan.. ook heb ik in de veilige modus alle oude drivers gewist en een schone install gedaan van liveware..

geen succes

• SanduTje
niemand?

Verwijderd

Wat kan zijn en dat had ik ook met een mobo met via chipset is dat die niet samen werkt met de live!

Effies de nieuwste 4in1 drivers van via instaleren en het zou verholpen moeten zijn.

Succes!!!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17
Probeer bij :

Eigenschappen van systeem
Selecteer je Sb 16 emulation
Settings
kijk of Allow LPT Interrupt sharing aanstaat.

Dat moet aanstaan , dat voorkomt heeeeeeel wat problemen

Als dit werkt stuur dan ff een mailtje ?
razorhead@chello.nl

• SanduTje
mmm.. geen effect..

het vreemde is gewoon dat de kaart perfect werkt verder maar alleen niet met de games(D3D/opengl).. |:(

is er dan niemand die het zelfde ervaart als mij?

Verwijderd

Wat voor een videokaart heb je? Heel toevallig een mx?

Bij mij lopen ook alle spellen vast tijdens het opstarten (alleen UT niet altijd). Volgens mij kan het dus weleens aan je videokaart liggen.

Verwijderd

(Wat voor een videokaart heb je? Heel toevallig een mx?)

Sorry niet goed gelezen |:(

Verwijderd

Tja..., er hebben meer mensen dat probleem hoor, een vriend van me had een MB met VIA chipstet , was wel geen MSI MB, en had hetzelfde probleem. Ook nog steeds geen oplossing...

Pffff...

:(

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
installeer win98 nog een keertje en gebruik niet de 4-in-1 drivers maar laat win het lekker uitzoeken en volgens mij werkt het 3d gedeelte weer. Deze problemen bij meerdere msi-mamaplankjes gezien

• SanduTje
hey bedankt, kzal windows er wel voor de 10de x weer opzetten...

hopelijk gaat dit wel werken..

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb een MSI 6309 en een SoundBlaster Live! Player 1024, een geen problemen. Werkt perfect. De MS-6309 heeft ook een VIA chipset, heb VIA 4 in 1 4.25 geinstallled. Mij beeldplank is een Guillemot Maxi Gamer Cougar.

Verwijderd

Mijn MSI K7T Pro2a werkt prima samen met mijn SBLiveje. Heb zelfs een Geforce 2 MX, de omstreden vastloperveroorzaker. Geen enkel probleem hier, alles vlekkeloos en vlot.

MSI K7T Pro2a/Duron 700@876/128MB PC133/Hercules GF 2 MX@200/200/IBM 20GB/2 NIC's.
Pagina: 1