• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 12:59
Ik heb in elk hoekje van tweakers gekeken en heel lang op internet rond gezocht, maar heb geen antwoorden kunnen vinden. Er worden geen specifieke gegevens verschaft over hoe lang een bepaald telefoon geluid kan opnemen.

Dus daarom vraag ik aan jullie mede tweakers:

Welk GSM kan lang geluid recorden (circa 1 a 2 uur) en ziet er ook nog eens redelijk uit?

Momenteel heb ik een Nokia 7650 en die kan telkens maar 1 minuut opnemen, maar ik wil er eentje die 1 hele vergadering kan opnemen.

Ik zoek echt een telefoon die kan opnemen en geen los geluidsrecorder.

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-05 20:03

DkF

Ik denk dat dat lastig wordt...

Zoals je zelf al aangeeft, ze hebben daar memo-recorders voor uitgevonden...
En telefoons zijn hoofdzakelijk om mee te bellen, alhoewel het met de huidige camera-generatie naar mijn mening steeds meer speelgoed wordt... ;)

Verwijderd

Ik heb een siemens SL45 en daar kan ik uren mee opnemen op mijn 32Mb MMC

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 17:45

Whuzz

Dodgeball!

SE P900 + 128MB MS-Duo
ik gok een uurtje of 10 aan geluid?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 12:59
ow ja ik had ook nog een SE 68i. Zo'n brak dingetje waar iedereen wel wat over te klagen had. Die kon ook redelijk lang opnemen, maar hij was niet stabiel vooral de knopjes en software(zijn einde was gekomen nadat hij was meegedraaid in de wasmachine). Ben dus ook wel uitgekeken op SE

[ Voor 8% gewijzigd door jozy op 29-11-2003 17:34 ]

Verwijderd

jozy schreef op 29 november 2003 @ 17:29:
ow ja ik had ook nog een SE 68i. Zo'n brak dingetje waar iedereen wel wat over te klagen had. Die kon ook redelijk lang opnemen, maar hij was niet stabiel vooral de knopjes en software(zijn einde was gekomen nadat hij was meegedraaid in de wasmachine). Ben dus ook wel uitgekeken op SE
Ik zou je net als trouwe blije T68i bezitter een T68i aanraden maar dat hoeft dus nu ook niet meer :/

Ik denk ook dat je dan voor een P800/P900 moet gaan...
Pagina: 1