Toon posts:

tv-out werkt, maar gaat uit bij...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
tv sprint UIT / standy of iets wat er op lijkt als ik een film wil bekijken

enig id hoe dat kan??

ik heb een G-Force 4 4600

en de TV IS een SONY Triniton , heb ;t al voor mekaar dat ik kleuren beeld heb, het is echter zo dat als ik duz een film wil starten dat het beeld dat bij de monitor weg gaat :S

ken iemand me hier me helpen, & FF voor de duidelijkheid: beeld ZO werk wel, maar zo snel als ik een film start @ winamp / windows media player dan wordt 't beeld zwart....

ik gebruik de 52.13 NVIDIA drivers

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-08 21:51
Wil je DVD kijken? Want dat is meestal beveiligd...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

weer een schop naar VB... wil je het voortaan meteen in het goede forum plaatsen aub? :)

is je videokaart wel dualhead? (ik ken de kaart verder niet goed nl :P)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-08 23:18

ericding

Altijd de eerste.

Draaien de zelfde films wel goed op je PC monitor? Anders zou het nog iets met missende codecs kunnen zijn zodat je een zwart-overlay scherm krijgt op je TV.

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Vaak kan je pc maar video renderen op 1 scherm tegelijk, het primaire scherm, wellicht dat je daar eens op moet letten ?

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 16:43
Dit lijkt idd op een overlayprobleem. Je moet maar eens wat met de instellingen knoeien.
Pagina: 1