Er is laatst een probleem opgetreden bij mijn computer (tevens ook bij een vriend van mij). Ik kreeg laatst toen ik opstartte geen desktop meer. Ook via de taakbeheer kan ik explorer.exe niet opstarten (hij doet dan niets). Verder kan ik wel alles via de taakbeheer opstarten (zoals internet, flashfxp enzo). Heeft iemand een zelfde soort probleem gehad of hier eventueel een oplossing voor? Ik heb namelijk geen zin om mijn schijf te formatteren en weer windows opnieuw erop te zetten (wat ik 2 maanden geleden al gedaan heb). Ik heb al geprobeerd op mijn computer op te starten in een laatst opgeslagen goed werkende configuratie. Geen resultaat tot nu toe..
Hmmm geen zin
. Het lijkt me op dit moment de enige oplossing en je kan nu je data nog backuppen denk ik
.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
als je windows XP gebruikt kan je met je xp cd booten en repair install
kiezen.... kan zijn dat je wel wat programma's opnieuw moet installeren, maar adt is wel met behoud van je data die je wilt hebben....
je kan ook proberen om de explorer.exe van de cd naar de hd te zetten (dus eerst die van de HD hernoemen.... explorer.exe explorer.old (dit omdat als het niet werkt
je .old weer .exe kan maken dan
))
kiezen.... kan zijn dat je wel wat programma's opnieuw moet installeren, maar adt is wel met behoud van je data die je wilt hebben....
je kan ook proberen om de explorer.exe van de cd naar de hd te zetten (dus eerst die van de HD hernoemen.... explorer.exe explorer.old (dit omdat als het niet werkt
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
ik zou toch gaan voor een herinstallatie. windows werkt dan doorgaans toch weer een paar maandjes goed, langer waarschijnlijk als dat je em nu gaat oplappen.
Ik kom wel gewoon mijn verkenner in, maar start balk ed allemaal niet. Dus echt goed is dat niet. Ik probeer dan wel gewoon een repair met windows (heb trouwens XP). Dit kan ik gewoon doen terwijl ik in windows al zit hè?
Kleine titel edit. Overigens staat dit probleem nu al op 5 plekken in WOS - ik denk dat je misschien beter daar door kan gaan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()