Toon posts:

Foggy beeld Pince of Persia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HI allemaal,

ik heb een probleem met de graphics bij Prince of Persia: Sands of Time. Het probleem is dat het beeld te vaag is. Ik kan bijna niks zien, ik heb alle opties geprobeerd maar niks werkt. Zou het misschien met een mijn video drivers te maken kunnnen hebben? Ik heb de club3d drivers voor mijn club3d radeon 9700. Hebben andere mensen nog hetzelfde probleem? Weet iemand hoe dot probleem opgelost kan worden?

Verwijderd

dat had ik in het begin ook maar je moet ff de graphics in game ff wat verandere gamme iets anders zetten of zo iets en toen was the foggy iets weg :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb peprobeerd de gamma te veranderen maar dat helpt niet echt veel!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 11:14
kun je niet gewoon de newste drivers van ati zelf downen.

Verwijderd

Het enigste wat ik weet is dat ik het zelfde probleem heb met mijn Club3D 9700 Pro, mocht iemand een oplossing weten hoor ik dat graag.

Ga nu eerst ff zelf wat nieuwere drivers proberen.

edit: Heb nu Catalyst 3.9 geinstalleerd, en het probleem is verholpen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 10:04 ]

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn 9600 PRO, ook van Club 3d.
Ik ga straks kijken of de drivers werken en het beeld weer fantsoenlijk wordt!!

edit:

@december: je hebt gelijk....

Maar het waren wel degelijk de driver instellingen en niet de settings van mijn videokaart, ik had alles al toepassingsgebonden ingeschakeld. Maar enfin het werkt nu met de Catalyst driver 3.9

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 12:15 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:21
Had je niet beter eerst die drivers kunnen proberen voordat je dit (4 maanden oude) topic kickte :?

Volgens mij is dit 'probleem' trouwens gewoon een driverinstelling die te hoog staat, dus als het beeld nog niet goed is moet je eens alles laag en/of uit zetten bij de videokaartinstellingen in Windows :)

The devil is in the details.

Pagina: 1