[win xp] Fout bij gamepad installatie

Pagina: 1
Acties:

• mollleman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 12:12
Ik heb een standaard (trust) gamepad met 6 knoppen. Wanneer ik deze aansluit en ik bij spelbesturing een gamepad met 6 knoppen toevoeg, geeft windows aan dat de status ervan ok is. Nou moet ik hem echter nog caliberen, dus ik druk op 'eigenschappen' (nog steeds bij spelbesturing). Maar dan komt windows met de volgende melding: Interne fout: vereiste ondersteuningsbestanden niet gevonden. De gamepad werkt dus wel, maar ik krijg hem niet gecalibreerd. Wat kan ik hieraan doen?

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:06
mollleman schreef op 29 november 2003 @ 16:00:
Ik heb een standaard (trust) gamepad met 6 knoppen. Wanneer ik deze aansluit en ik bij spelbesturing een gamepad met 6 knoppen toevoeg, geeft windows aan dat de status ervan ok is. Nou moet ik hem echter nog caliberen, dus ik druk op 'eigenschappen' (nog steeds bij spelbesturing). Maar dan komt windows met de volgende melding: Interne fout: vereiste ondersteuningsbestanden niet gevonden. De gamepad werkt dus wel, maar ik krijg hem niet gecalibreerd. Wat kan ik hieraan doen?
Gigantische kick maar ik heb dus dit probleem ook. Echt vet irritant en ik wil dus graag GTR en Grand Prix Legends spelen met stuur. Kheb dus absoluut geen zin om Windows XP opnieuw te installen. Wiet weet er misschien een oplossing.
b.v.d.

edit\ kheb van alles geprobeert oneindig ge googled en dus vond ik dit topic dus ik dacht ik Quote het maar ipv een nieuwe te openen.

Gebruik voortaan ajb zelf de normale naam voor Microsoft producten :z

[ Voor 16% gewijzigd door Pollewob op 05-07-2004 02:12 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

//edit: huh.. de TopicStarter had het over een gamepad...
en jij hebt het over een stuur 8)7 of snap ik het nou niet meer.

http://www.trust.nl/home
ik neem aan dat het hier om gaat als je dus gamepad bedoeld:

SIGHT FIGHTER ACTION USB
Afbeeldingslocatie: http://download.trust.com/_images/products/300/12628.jpg

stuurprogramma

handleiding

[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 05-07-2004 09:44 ]

Wauw, een sig!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

zijn meerdere gamepads
ik heb zelf een thrustmaster en die moet ik echt installeren met de drivers van thrust zelf anders functioneerd die ook niet goed

al gekeken op de site van thrust?

computer voor alle werkzaamheden

• Wazzup!
outerspace schreef op 05 juli 2004 @ 09:42:
//edit: huh.. de TopicStarter had het over een gamepad...
en jij hebt het over een stuur 8)7 of snap ik het nou niet meer.

http://www.trust.nl/home
ik neem aan dat het hier om gaat als je dus gamepad bedoeld:

SIGHT FIGHTER ACTION USB
[afbeelding]

stuurprogramma

handleiding
Eigenlijk bedoelde ik die fout die Windows geeft. Het maakt voor de rest geen ene fluit uit welke gamepad of stuur ik eraan hang via het Gamepord. Ik krijg deze fout
Afbeeldingslocatie: http://yankees.myadsl.nl/Spelbesturing.JPG
Dit gebeurt er dus als ik op eigenschappen klik. Driver van het gameport heb ik ook opnieuw geinstalled alleen dat hielp ook niet.

Voor de rest heeft het altijd goed gewerkt zo. :? Nu opeens niet meer dus.

edit: trouwens werken die joystick en sturen allemaal op dezelfde manier. Dit stuur kan je bijv. ook instellen als joystick met 2 assen, of zelfs als GAMEPAD. Via het gameport dan. Via USB zal dat misschien anders zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Wazzup! op 05-07-2004 13:07 ]

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

racestuur/gamepad defect :?
uitgang gameport defect :?

alles kan zomaar kapot gaan want hoe oud is dat spul nu heb jarenlang zon gravis gamepad gehad die werkte ook niet goed onder windows xp

computer voor alle werkzaamheden

• Wazzup!
Edwin van Cleef schreef op 05 juli 2004 @ 13:04:
racestuur/gamepad defect :?
uitgang gameport defect :?

alles kan zomaar kapot gaan want hoe oud is dat spul nu heb jarenlang zon gravis gamepad gehad die werkte ook niet goed onder windows xp
Heb dus net ff in een oud dos spelletje geprobeert te caliberen en dat werkte dus gewoon flekkenloos. Lijkt me dus toch een foutje in XP Er zal toch wel een oplossing voor zijn hoop ik. Beetje heel windows opnieuw installe vanwege een stuur dat niet te calibrere valt IN xp vink ook zo wat.

In een dos spel werkt dus alles goed.

[ Voor 19% gewijzigd door Wazzup! op 05-07-2004 13:35 ]

• Wazzup!
Wazzup! schreef op 05 juli 2004 @ 13:19:
[...]

Heb dus net ff in een oud dos spelletje geprobeert te caliberen en dat werkte dus gewoon flekkenloos. Lijkt me dus toch een foutje in XP Er zal toch wel een oplossing voor zijn hoop ik. Beetje heel windows opnieuw installe vanwege een stuur dat niet te calibrere valt IN xp vink ook zo wat.

In een dos spel werkt dus alles goed.
Niemand een idee hoe ik dit kan oplossen.
zie ook plaatje
Pagina: 1