Radeon 9800se AIW MMcenter probleem

Pagina: 1
Acties:

• Fliepke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-04 14:59
Uit mijn topic op fok :)

ik heb een probleem met mijn AIW software.
het probleem is dat hij nog wel netjes alle zenders had onthouden, maar als ik ze wilde kijken kreeg ik een flits van dat kanaal en daarna ruis. In de preview werkte het wel.
Nou ik dacht dus, laat ik dat hele multimediacenter maar eens opnieuw installeren vanaf de cd (ik had nog geen update gebruikt ofzo).
En toen begon de ellende, niks van het hele multimedia centre deed het meer. Bij het opstarten van windows gaf hij ook de foutmelding dat het multimedia centre waarschijnlijk niet was geinstalleerd. Dus nog maar een keertje, baatte natuurlijk niet.
Dus ik denk, doe maar eens een restore point gebruiken.
Mocht ook niet baten, hij kon de language files niet meer vinden.
Nou ja, dan toch maar eens het hele handeltje uninstallen.
MAAAAAAAR hij uninstallt niet, hij blijft hangen op de helft van het opstarten van uninstall shield (Al het andere van ATI kan wel gewoon geuninstalleerd worden, maar daar heb ik niks aan).
En daarna houdt de uninstaller ermee op, en ben je geen stap verder...
Hoe krijg ik dat multimediacenter er vanaf? zodat ik weer met een schone lei kan beginnen?

p.s. handmatig alle keys van ati te verwijderen uit registry is geen optie vanwege de grote hoeveelheid ati keys, en daarbij kan ik ook de verkeerde weggooien of er een paar missen door een andere naamgeving....

met de search vond ik niks wat hierop betrekking had ;(.

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

is reinstal een probleem? :S
maar euhm je hebt echt niet goed gezocht hoor, dat tv probllem is een lange tijd bekend, ik heb het zelf ook gehad..
9800Se tv tuner werkt niet

niks

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Ati AIW + Directx 9.0b kun je wel vergeten. Of een restore doen of opnieuw installen met 9.0a

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Fliepke
Chop2000 schreef op 29 november 2003 @ 17:39:
is reinstal een probleem? :S
maar euhm je hebt echt niet goed gezocht hoor, dat tv probllem is een lange tijd bekend, ik heb het zelf ook gehad..
9800Se tv tuner werkt niet
Kamikaze, de restore werkte dus niet.
Maar ik heb die fix voor 9.0b gedownload en ik zal maandag eens kijken of dat werkt (pc staat op mn kamer in nijmegen)

[ Voor 11% gewijzigd door Fliepke op 29-11-2003 19:42 ]

Verwijderd

Je kunt voor de makkelijkste oplossing kiezen voor locatie Norfolk Island, en dan de tuner opnieuw laten zoeken naar zenders.
Werkte bij mij wel.
Er zijn volgens mij genoeg topics geopend voor deze probleem, misschien eens een zoekopdracht geven ipv een nieuwe topic openen :Z .

• Fliepke
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 09:55:
Je kunt voor de makkelijkste oplossing kiezen voor locatie Norfolk Island, en dan de tuner opnieuw laten zoeken naar zenders.
Werkte bij mij wel.
Er zijn volgens mij genoeg topics geopend voor deze probleem, misschien eens een zoekopdracht geven ipv een nieuwe topic openen :Z .
het probleem ligt dus dieper, ik kan de tuner niet eens meer opstarten.
Je ziet het zandlopertje heel even lopen en dan gebeurt er nog niks.
Het programma start dus niet eens meer.

Verwijderd

de fix.xip downloaden
http://www.rage3d.com/boa...2&perpage=30&pagenumber=5

oops had geen link bij gegeven :+

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 16:32 ]

• Fliepke
die voor directx?

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Alleen de fix was bij mij niet genoeg, ik moest ook nog 2 bestanden van 9b vervangen voor tegenhangers uit DX9a. Daarna op Norfolk gezet en alles werkte eindelijk weer. Met de search is het allemaal te vinden. Succes!

Koekie?

Pagina: 1