Toon posts:

Probleem na upgrade BIOS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden mijn BIOS van mijn MSI k7t Pro MoBo geupdate van versie 2.2 naar 3.6, een flinke update dus.

Dit heb ik gedaan omdat ik een externe harde schijf had gekregen (bij een abo op de PC-Active) en die werkte niet goed. Daardoor was me aangeraden mijn BIOS te updaten.

Die update werkte perfect, dus heb mijn backup van de oude verwijdert, alleen toen begonnen de problemen, alsof hij het wist dat ik de oude had weg gegooid. Nu Komt er eens in de zoveel tijd (of als ik bepaalde programma's opstart) zo'n hele mooie BSOD!!

Hij zegt dat ik shadowing uit moet zetten in mijn BIOS en alle nieuw geinstalleerde hardware moet verwijderen om te kijken of er dan nog problemen zijn. Natuurlijk allemaal gedaan, maar hij heeft nog steeds hetzelfde probleem.

Ik heb ook weer van de site van MSI de oude (2.2) versie van mijn BIOS gedownload, en wou dus mijn BIOS downgraden, maar dat lukt niet.

Weet iemand wat ik kan doen om het weer werkend te krijgen?

- edit -
Ik heb trouwens Win XP Pro SP1 en heb al memtest, en powermax gedraaid om mijn geheugen en HD te testen
- edit -

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 15:53 . Reden: Was wat vergeten.... ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm echt niemand die iets weet??

Verwijderd

de foutmelding bij de downgrade is?

overigens denk ik niet dat het helpt je bios te downgraden. denk niet dat het probleem bij je bios zit.

iig, ik kan je niets anders aanraden dan format en een schone installatie. laat de bios voor wat het is want je zei zelf dat ie het goed deed na de upgrade.

offtopic: je zegt steeds hij. dat is verwarrend.

Verwijderd

vaak moet je bij een bios upgrade de oude eerst op default waarden zetten. Lees de readme.......

Verwijderd

Geraak je nog in safe mode? (op F8 duwen tijdens pc boot)