Siemens S55: valt uit na tijd te GPRS'en + zoek sms ringtone

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik had dit over de smsringtone al in het grote siemens s55 topic staan maar volgens mij is die beetje dood gelopen:

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik mis een standaard goed SMS-geluidje, ik wil dus niet een heel liedje van een minuut ofzo, maar gewoon kort piep piep PIEP PIEP, mag wel iets anders zijn maar zo iets. EN nee ik hoef geen misthoorn ofzo :(
Ik vond wel:
[rml][ geluidje] sms geluids bestand[/rml]
Zoiets dus maar vond die nog niet echt mooi :/
Heb al vel gezocht op google enzo maar dan krijg ik veel ringtone sites waarnaar je moet SMSen om een ringtone te krijgen maar dat is niet de bedoeling (zijn overigens ook gewoon liedjes)
---

Verder internet ik op mn kamer met mn computer via deze telefoon via GPRS, alleen als ik een uurtje ofzo online ben, gaat ineens plots mn gsm uit. En nee mn accu was nog lang niet leeg. Iemand ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 19:26

Korakal

Up up up!

Uhm, als er een tijdje niet gereageerd is in het S55 topic hoeft dat nog niet te betekenen dat 'ie niet meer gebruikt mag worden hoor ;) Je mag best je vraag daar (nog een keer) stellen.
Maar ik heb alvast een tip voor je: maak je geluidje zelf, maar zorg dat er eerst een halve seconde stilte voor zit. In die tijd verhoogt ie het volume.

Wat betreft dat uitgaan: heb je al een firmware update geprobeerd?

Ik doe deze dicht: als je er nog niet uitkomt dan graag verder in [rml]Siemens S 55 :9~ [ deel3][/rml]

Dit topic is gesloten.