Toon posts:

[CS 1.6] Inloggen gaat niet meer na update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg een auto update voor steam, maar die werd niet goed afgerond omdat toen "steam busy" was. Sindsdien als ik op de meeste servers wil inloggen krijg ik de melding van "error (27) no ID ticket Authentication server not reached." Heb een geldige CS CD.

Volgens mij is na die update het checken van mijn cd key fout gegaan. Want kom alleen maar nog op servers waar geen cd key voor nodig is. Heb de steam.exe nog wel, maar vindt het echt bullshit om daarvoor de hele b*fbende weer te installeren. Alles werkt prima!

Heb gelezen dat je een file kan flushen, leuk idd, maar als deze 311Mb groot is slaat het ook nergens op. Dus iemand een beter oplossing? Bovendien mijn CS retail doet het nog wel prima, dus er kan ook geen fout bij steam zijn.

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

clientbob backup van maken en verwijderen, dan krijg je vanzelf als je steam opstart, dat ie een update uitvoert, moet je ook opnieuw inloggen, probeer dat eens.
Servers waar je geen cd key nodig hebt, bestaan niet :? bedoel je niet misschien Cheating-Death?

[ Voor 34% gewijzigd door RoadKill21 op 29-11-2003 14:36 ]

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat niet. Maar als je servers gaat zoeken met cs dan kom je wel eens een serve tegen die daarmee adverteren. Weet even geen vorrbleeden, je hebt een paar grote in UK. Scan die lijst maar eens een beetje, je komt ze zo tegen zonder alle +\- 1200 te bekijken.