Toon posts:

KPN werkt niet echt mee met nummerbehoud :(

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Enkele weken geleden had ik alleen maar KPN PrePay en die verloopt op 3 Januari 2004, tenzij ik opwaardeer. Maar ik heb dus besloten om een Orange abbo af te sluiten (+ t610 :*) ) en nummerbehoud te gebruiken om mijn oude KPN nummer mee te nemen naar Orange. Alles ingevuld en ik kreeg bericht dat dit gisteren dus zou moeten gebeuren.

Dit is dus niet volledig afgerond. Als ik mijn oude KPN nummer opbel, wordt mijn oude GSM (met KPN sim) opgebeld. Maar als ik met Orange bel, zien anderen wel mijn oude nummer. Vreemde is, als ik nu *106# verzend op mijn oude GSM, dan staat er dat mijn KPN PrePay pas op 3 Juli 2004 verloopt. Ik heb dus een half jaartje extra gekregen van de KPN omdat ik ben overgestapt? :?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:26

Korakal

Up up up!

Blijkbaar hebben Orange en KPN een beetje zitten prutsen en is er iets niet goed gegaan met de portering. Je moet gewoon even contact opnemen met de Orange helpdesk en dit doorgeven, dan kunnen ze de fout herstellen.

't Is niet echt iets waar wij tweakers wat aan kunnen doen. Daarbij... je stelt eigenlijk nieteens een vraag? :P

Dit topic is gesloten.