Ik heb gister nieuwe spullen gekocht voor m'n pc.
Dit zit er nu in:
Athlon 2800 + box (upgraded)
Asus a7n8x-x (upgraded)
2x 256 mb ram pc3200 (dane-elec) (upgraded)
Q-Tec 350 watt voeding atx (upgraded)
Leadtek gf4 ti 4200 128 mb
2 geluidskaarten (hercules + sb live)
2 hdd's
tv kaart
1 dvdspeler
1 cd burner
Dit alles in een bigtower
Ik had alles naar mijn idee goed erin gedaan en als ik vervolgens de pc aanzet gaat alles draaien. Ik hoor de hdd's starten, de fan's gaan draaien van de gf en processor en de cd-roms hoor ik laden.
Ik krijg vervolgens geen piepjes en dan slaat de pc nog voor ik beeld krijg uit.
Ik heb zo kaal mogelijk opgestart met 1 reepje geheugen en de videokaart.
Ook heb ik opgestart zonder cd-rom's en hdd's maar dit had allemaal geen effect.
Ik denk zelf persoonlijk dat het aan de voeding ligt. Ik heb hier nog wel m'n oude voeding liggen van 300 w (aopen) maar het lijkt me niet dat die het dan wel doet
(maar dat ga ik zo toch ff proberen)
Iemand nog enig idee waar het aan kan liggen ??
Dit zit er nu in:
Athlon 2800 + box (upgraded)
Asus a7n8x-x (upgraded)
2x 256 mb ram pc3200 (dane-elec) (upgraded)
Q-Tec 350 watt voeding atx (upgraded)
Leadtek gf4 ti 4200 128 mb
2 geluidskaarten (hercules + sb live)
2 hdd's
tv kaart
1 dvdspeler
1 cd burner
Dit alles in een bigtower
Ik had alles naar mijn idee goed erin gedaan en als ik vervolgens de pc aanzet gaat alles draaien. Ik hoor de hdd's starten, de fan's gaan draaien van de gf en processor en de cd-roms hoor ik laden.
Ik krijg vervolgens geen piepjes en dan slaat de pc nog voor ik beeld krijg uit.
Ik heb zo kaal mogelijk opgestart met 1 reepje geheugen en de videokaart.
Ook heb ik opgestart zonder cd-rom's en hdd's maar dit had allemaal geen effect.
Ik denk zelf persoonlijk dat het aan de voeding ligt. Ik heb hier nog wel m'n oude voeding liggen van 300 w (aopen) maar het lijkt me niet dat die het dan wel doet
(maar dat ga ik zo toch ff proberen)
Iemand nog enig idee waar het aan kan liggen ??