Toon posts:

Speedtouch Home -> Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
OK...ik ga het toch maar proberen, scheelt me toch veel geld. Ik heb de K-versie, dus het wordt alleen Pro.

Stap2: begrijp ik alleen niet. Wat moet je nu precies intypen?? Soms alleen de dingen die vet gedrukt zijn???

1) Typ het volgende exact over: (behalve de "prompt")

> rip
rip> drv_read 2 1 b

2) Typ het volgende:

rip> drv_write 2 1 b xxxx (vervang xxxx door het getal dat u hiervoor heeft verkregen, in ons voorbeeld ....).

3) Nu is het noodzakelijk de modem te herstarten.
rip> exit
> system
system> reboot

TNX!! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 12:06 ]

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:31

SpamLame

niks

Yep alleen het vergedrukte

[ Voor 2% gewijzigd door SpamLame op 29-11-2003 12:12 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Tnx :) !!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... volgens mij is alles goed gegaan. Ik wilde nu m'n phonebook instellen voor 4 user adsl extra. Ik krijg alleen de oude entry's niet weg.... :( Zie nergens een delete knopt.

Het lijkt wel of die gelockt zijn of zo... ze staan in het geel en bij action is geen knop te bekennen. Voer ik een nieuwe regel in op een vrije VCI, dan komt er wel een delete knop achter.
Ik kan netjes kiezen uit ppp, dus aan de tweak ligt het niet.
Whelppp, whelpppp... ;)

Wie weet hoe dit moet???

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 13:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok.... in de handleiding staat dat connections die in gebruik zijn, of die op een andere pagina zijn geconfigureerd niet gedelete kunnen worden. Ook als ik de verbindingen verbreek is het hetzelfde. Dus is het die configuratie op andere pagina;s. Weet iemand wat ik moet aanpassen c.q. weghalen?

EDIT:
OK ik vond het op "Wie weet het". Je moest eerst de pttp instellingen weghalen en de VPN op de computer deleten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 15:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
VRAAG:

Op m'n 2 WinXP machines werkt internet nu. Op m'n Win98 niet. Hoe moet ik daar de instellingen op de PC invullen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:26

Korakal

Up up up!

Ow c'mon, dit is echt wel heel makkelijk te vinden. Gewoon de handleiding voor de getweakte modems volgens.
Op je windows 98 machine moet je nog even je DNS en de standaardgateway invullen.

Wil je in het vervolg een beetje meer moeite doen voordat je hier je vragen stelt? Zelf proberen valt daar ook onder!
Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.