Ben op zoek naar de titel van een classic shoot-'em-up die waarschijnlijk zo'n 10 jaar geleden sporadisch nog in speelhallen voorkwam.
Beschrijving speelveld: je stond alleen of met een medespeler onderaan op het scherm. Bovenaan het scherm was er een grote bal die onder diverse hoeken langzaam stuiterend naar beneden kwam .
Met diverse wapens (bij mijn beste weten oa. een soort van kruisboog met draad eraan), moest je voorkomen dat je verpletterd werd onder deze bal.
Iedere keer als je schoot, splitste de bal echter in twee kleinere ballen. Je moest dus ook voorkomen dat je geraakt werd door één van de kleinere ballen.
De opstelling en grootte van de ballen, wapens en snelheid werden gevarieerd.
Een hectische en erg leuke game, maar de titel weet ik dus niet meer.
Bij wie gaat er een belletje rinkelen?
Beschrijving speelveld: je stond alleen of met een medespeler onderaan op het scherm. Bovenaan het scherm was er een grote bal die onder diverse hoeken langzaam stuiterend naar beneden kwam .
Met diverse wapens (bij mijn beste weten oa. een soort van kruisboog met draad eraan), moest je voorkomen dat je verpletterd werd onder deze bal.
Iedere keer als je schoot, splitste de bal echter in twee kleinere ballen. Je moest dus ook voorkomen dat je geraakt werd door één van de kleinere ballen.
De opstelling en grootte van de ballen, wapens en snelheid werden gevarieerd.
Een hectische en erg leuke game, maar de titel weet ik dus niet meer.
Bij wie gaat er een belletje rinkelen?