Ik heb pas Windows XP opnieuw geinstalleerd, meteen SP1 erop. Maar tijdens de installatie hiervan is een map aangemaakt met de naam '6' hierin staan nog 3 andere mappen met een hele lange naam. De installatie van SP1 is succesvol, maar die map blijft staat... En wat ik ook probeer, ik krijg hem niet verwijderd.
Niet in de dosmode met CMD, ik kan niet helemaal terug in dos want de HDD is in NTFS. Ik heb de search gebruikt, waar een oplossing stond via ->eigenschappen -> tabblad beveiliging -> weet ik veel
Maar ik heb dit tabblad niet bij deze map, dus dat werkt ook niet.
Ook kwam ik een mogelijke oplossing tegen met het programma WhoLockIt, maar ook dit heeft niet geholpen
De map is niet verborgen, maar ik kan niet zien wat erin staat, de alleen lezen functie is grijs aangevinkt. Ik kan dit wel veranderen, maar als ik OKEE druk, en ik ga daarna weer kijken, staat het gewoon weer grijs aangevinkt.
Ik draai Windows XP Pro NL met SP1
Niet in de dosmode met CMD, ik kan niet helemaal terug in dos want de HDD is in NTFS. Ik heb de search gebruikt, waar een oplossing stond via ->eigenschappen -> tabblad beveiliging -> weet ik veel
Maar ik heb dit tabblad niet bij deze map, dus dat werkt ook niet.
Ook kwam ik een mogelijke oplossing tegen met het programma WhoLockIt, maar ook dit heeft niet geholpen
De map is niet verborgen, maar ik kan niet zien wat erin staat, de alleen lezen functie is grijs aangevinkt. Ik kan dit wel veranderen, maar als ik OKEE druk, en ik ga daarna weer kijken, staat het gewoon weer grijs aangevinkt.
Ik draai Windows XP Pro NL met SP1
Geen inspiratie